Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens- & cameradoppen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lens- & cameradoppen

Een welgekend probleem voor 2dehands kopers: ontbrekende lens- & cameradoppen!
    Weet iemand of lens- & cameradoppen apart te koop zijn, en zo ja, waar kan je die dan vinden?

Ik ben zelf op zoek naar Canon-doppen, zowel EF als FD. (Vooral een EF cameradop!) Als er mensen zijn die er toevallig nog liggen hebben met een kapotte camera/ lens, of verkochte camera/ lens en pas achteraf teruggevonden doppen, jullie mogen mij ook altijd een PM sturen!

Re: Lens- & cameradoppen

Als het geen originele moeten zijn: ik heb goede ervaringen met dealextreme.com goedkoop en voor de prijs erg degelijk.

Comment

Ik heb onlangs op e-bay aangekocht "67mm Snap-On Lens Cap for Camera Nikon Lens filters" aan de democratische prijs van EUR 4,50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fromdad Bekijk bericht
        Ik heb onlangs op e-bay aangekocht "67mm Snap-On Lens Cap for Camera Nikon Lens filters" aan de democratische prijs van EUR 4,50
        Dan is dealextreme met $2.36 inclusief verzending toch wel goedkoper (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11696)

Comment

Inderdaad, dealextreme is goedkoper als de verzending inbegrepen is.
          Deze doppen zijn wel geen "originele" met merknaam opdruk en dat vond ik een vereiste.
          Ik ben nogal Pietje Precies

Comment

Ik ben er anders redelijk zeker dat die doppen van ebay wel de merknaamopdruk hebben, maar origineel zijn ze volgens mij toch echt niet ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
              Ik ben er anders redelijk zeker dat die doppen van ebay wel de merknaamopdruk hebben, maar origineel zijn ze volgens mij toch echt niet ze
              Neen, volgens mij ook niet, aan die prijs. Daarom plaatste ik origineel tussen "aanhalingstekens "

Comment

ah okee, ik had erover gelezen.

Comment

In die ebay shop,zijn die een beetje degelijk?

Ik vind het wel interessant dat de canon lensdoppen ook in het midden kunnen geopend worden zoals die van Nikon, wel zo makkelijk als er een zonnekap op je lens staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                    In die ebay shop,zijn die een beetje degelijk?

Ik vind het wel interessant dat de canon lensdoppen ook in het midden kunnen geopend worden zoals die van Nikon, wel zo makkelijk als er een zonnekap op je lens staat.
                    Volgens mij zijn die evenwaardig aan de (dure) originele.
                    Toch diegene (Nikon 67mm) die ik kocht bij deze verkoper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                      Koop je toch gewoon Nikon lensdoppen, staat ook veel beter
                      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                        Koop je toch gewoon Nikon lensdoppen, staat ook veel beter

Mijn lenzen kunnen daar niet tegen

Comment

Kijk ook hier, bij Fotoshop Aalten, eens, ik heb er toevallig vorige dinsdag besteld en gisteren al geleverd. Supersnel, dus en het zijn originele!
                          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Working...
                          X