Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit een goede flitsset??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Is dit een goede flitsset??

    Ruime tijd later nu, maar wilde jullie toch nog even laten weten dat ik nog helemaal gelukkig ben met mijn Multiblitz set. Ik heb nog geen kapotte flits-buizen gehad en de snelheid van herladen is heel snel.
    Een resultaatje hiervan:

    Last edited by Lonika; 28 februari 2011, 20:25.
    life is short, enjoy it
    __________________________________________________ __
    Canon EOS 60D & 300D; 85mm 1.8; 50mm 1.8; 17-50mm 2.8; 18-55mm 3.5-5.6, 580EXII

    Comment


    • #32
      Re: Is dit een goede flitsset??

      Hebben we met zen allen bijna 2 jaar in spanning zitten wachten om te weten wat je nu gekocht had

      Je plezier kan allesins niet op zo te zien

      Comment


      • #33
        Re: Is dit een goede flitsset??

        Super resultaat! :-)

        Ik ben ook net begonnen met me te verdiepen in flits sets e.d. Leuk om mee te experimenteren.
        Een lichtmeter is toch eigenlijk ook wel handig, nu moet ik nog teveel heen en weer lopen om de belichting goed te krijgen.
        Gebruik jij een lichtmeter?

        Ron
        Canon 5D Mark II, Canon 450D

        Comment


        • #34
          Re: Is dit een goede flitsset??

          Ja over het algemeen gebruik ik aan de start van een fotosessie een lichtmeter (de Digipro F). Dat is echt wel handig hoor. Of als ik erg heb lopen schuiven met de lampen. Maar over het algemeen heb ik niet veel tijd om licht te meten omdat kinderen beweeglijk zijn.

          Ik heb mijn fotostudio verhuisd naar de woonkamer, waar ik veel meer ruimte heb. Resultaten zijn stukken beter. Vandaag mijn achtergrondsysteem binnengekregen dus heb weer volop plaatjes kunnen schieten. Ben echt blij met het (nieuwe) resultaat!

          Ben nu nog even uit aan het zoeken hoe ik mijn pc-scherm het beste af kan stellen. Ik wil mijn toekomstige klanten (ja ik ga me zeer binnenkort inschrijven bij de kvk) foto's laten bestellen via Oypo. Deze laten ze afdrukken bij Profotonet.
          life is short, enjoy it
          __________________________________________________ __
          Canon EOS 60D & 300D; 85mm 1.8; 50mm 1.8; 17-50mm 2.8; 18-55mm 3.5-5.6, 580EXII

          Comment

          Working...
          X