Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • konijnenberg

    ik bestel via de belgische website een extra accu en een uv filter, krijg ik een antwoord van de nederlandse website- dat alles niet in voorraad is, etc.... komen al die produkten uit het nederlands bedrijf? ik wilde dat exra accu mee op vakantie nemen....
    Last edited by blackgirl; 13 juli 2009, 17:46.
    iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

  • #2
    Re: konijnenberg

    Misschien had je dat beter effe telefonisch bij de firma konijnenberg zelf kunnen vragen, hier kun je misschien wel nog iemand vinden die je nog voor je vakantie uit de brand wil/kan helpen.
    Dus om welke batterij gaat het en welke maat filter ?
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: konijnenberg

      Dit kan ik op hun site vinden:
      Vraag: Vanuit welke locaties worden de internetbestellingen geleverd?
      Antwoord: Alle internetbestellingen worden verstuurd vanuit ons centrale magazijn in Den Ham - Nederland.

      Comment


      • #4
        Re: konijnenberg

        Ik dacht al dat ik me van website vergist had. heb ik een tweede accu nodig op vakantie? ik neem ook mijn TZ5 mee
        iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

        Comment


        • #5
          Re: konijnenberg

          Oorspronkelijk geplaatst door blackgirl Bekijk bericht
          Ik dacht al dat ik me van website vergist had. heb ik een tweede accu nodig op vakantie? ik neem ook mijn TZ5 mee
          Als ik niet onnodig veel flits dan kan ik een week foto's maken met met 1000d. De batterij van mijn TZ3 is echter na 2,5 dagen volledig plat.

          Comment


          • #6
            Re: konijnenberg

            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
            Misschien had je dat beter effe telefonisch bij de firma konijnenberg zelf kunnen vragen, hier kun je misschien wel nog iemand vinden die je nog voor je vakantie uit de brand wil/kan helpen.
            Dus om welke batterij gaat het en welke maat filter ?
            Lenmar Canon LP-E5 tbv 1000D/ 450D/ 500D
            Tiffen 58mm UV Haze Filter (geschikt voor 18-55 IS lens?)
            iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

            Comment


            • #7
              Re: konijnenberg

              als je producten besteld bij konijnenberg kan je binnen een bepaalde termijn de bestelling nog steeds annuleren zonder hiervoor ook maar iets van kosten te betalen.
              Ik heb het zelf aan de hand gehad bij hun bij de bestelling van mijn dslr eos1000D.
              deze was op moment van bestelling voorradig maar toen puntje bij paaltje kwam moest deze toch besteld worden vanuit nederland (bestelling kruiste zich met de wijziging van de actuele status op de site)
              Ik heb toen in een andere winkel mijn toestel gekocht en konijnenberg in turnhout verwittigd dat de bestelling geannuleerd moest worden en dit was geen enkel probleem dus...

              Comment


              • #8
                Re: konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door blackgirl Bekijk bericht
                ik bestel via de belgische website een extra accu en een uv filter, krijg ik een antwoord van de nederlandse website- dat alles niet in voorraad is, etc.... komen al die produkten uit het nederlands bedrijf? ik wilde dat exra accu mee op vakantie nemen....
                Als jouw battery nergens nog leverbaar is... en je hebt nog 3 tot 7 dagen de tijd om te wachten : http://www.batteryking.eu/

                Echt handige webshop.
                Imagination is more important than knowledge...
                http://www.kiekje.be

                Comment


                • #9
                  Re: konijnenberg

                  inderdaad alles word vanuit nederland verstuurd, ik vind het zelf ook heel onnozel maar ja blijkbaar klopt hun voorraadstatus op de site niet altijd met wat er werkelijk is.
                  ik raad je aan op een ander te gaan kijken voor een batterij want ik heb begrepen dat als iets bij konijnenberg niet op voorraad is, dat het dan soms lang kan duren vooraleer je je bestelling ontvangt dus...

                  Comment


                  • #10
                    Re: konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door jurgen9145 Bekijk bericht
                    inderdaad alles word vanuit nederland verstuurd, ik vind het zelf ook heel onnozel maar ja blijkbaar klopt hun voorraadstatus op de site niet altijd met wat er werkelijk is.
                    ik raad je aan op een ander te gaan kijken voor een batterij want ik heb begrepen dat als iets bij konijnenberg niet op voorraad is, dat het dan soms lang kan duren vooraleer je je bestelling ontvangt dus...
                    De voorraad status geeft aan of het in voorraad is in Turnhout maar dat is voor afhaling.
                    Bestellingen via internet gaan altijd over het centrale magazijn.
                    @Blackgirl
                    Dus als je ziet dat het in Turnhout in voorraad is en je woont daar niet te ver af, dan kun je daar langs gaan maar best even bellen om het opzij te leggen, anders is het misschien weg tegen je daar bent en ook je internet bestelling laten wissen.
                    Hubert

                    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                    Comment


                    • #11
                      Re: konijnenberg

                      bedankt voor de reacties, ik heb de bestelling geannuleerd....

                      @b@rt : merci, ik ga eens een kijkje nemen op die site


                      groetjes
                      iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

                      Comment

                      Working...
                      X