Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitser canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flitser canon

    Ik ben van plan om me een externe flitser aan te schaffen maar nu kwam ik deze tegen op de site van :http://www.qflash.nl/, zou dit een goede zijn?

    Groetjes Hilde

  • #2
    Re: Flitser canon

    Wa's da allemaal, Hilde?

    (ik heb zelf de 580EX II - uitstekende externe flitser die ik eigenlijk te weinig gebruik - ik moet ook op stap voor betere batterijen en een betere lader, want de laatste keer lieten de batterijen me in de steek na zo'n 15-20 shots!)
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

    Comment


    • #3
      Re: Flitser canon

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      ik moet ook op stap voor betere batterijen en een betere lader, want de laatste keer lieten de batterijen me in de steek na zo'n 15-20 shots!)
      Dan moet je eens kijken naar de Maha Powerex mh-c9000 in combinatie met Vapex 2900mAh-batterijen. Ik gebruik ook Powerex 2700mAh batterijen.

      Hilde: je kan IMO beter iets meer uitgeven en voor zo'n 200€ een 430EX van Canon kopen.

      Comment


      • #4
        Re: Flitser canon

        Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
        Dan moet je eens kijken naar de Maha Powerex mh-c9000 in combinatie met Vapex 2900mAh-batterijen. Ik gebruik ook Powerex 2700mAh batterijen.
        Dank voor de tip. Ik ben inderdaad die namen tegengekomen in een serieus uitgebreide thread over het onderwerp. Mijn enig probleem: waar kan ik die dingen kopen?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

        Comment


        • #5
          Re: Flitser canon

          Hier is een actie aan de gang :



          betrouwbaar en goed materiaal !

          Comment


          • #6
            Re: Flitser canon

            Daar ga ik 'ns achteraan. Dank voor de link, vonkske.
            (sorry om je thread te kapen, Hill )
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment


            • #7
              Re: Flitser canon

              Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
              Hier is een actie aan de gang :

              samenkopen.net is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, samenkopen.net has it all. We hope you find what you are searching for!


              betrouwbaar en goed materiaal !
              De verkoper is trouwens ook een BD-er! Ik heb daar mijn eneloop batterijen gekocht. Prijsgunstig en zeer correcte afhandeling!
              Last edited by RichKE; 14 juli 2009, 07:46.
              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

              Comment

              Working...
              X