Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht

He...lekker zo'n meidenplek hier op BD!
    Ok ik heb het al begrepen..
    I am Out of here....
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Dat bedoelde ik niet...je mag gerust tussen de meiden vertoeven Pascal. Stiekem vind jij het ook wel gezellig

Comment

wow mooie rugzak lena !

Comment

Kan je ook eens een foto trekken met de rugzak aan kwestie van de afmetingen wat te kunnen inschatten, lijkt me een interesante zak hoewel ik nu mijn eigen droomrugzak heb gevonden. ( flipside 300 int rood )

Mvg,
          Oli
          Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
          Snel even getest en wat kiekjes gemaakt, ventje dacht al dat hij toch mijn tas kreeg ... maffe kerel soms hoe komt ie derbij!

Zit er nu in,
          5DII + 24-70mm (dikke kloefter) erop
          70-200mm 2,8 L IS USM
          100mm macro
          colaatje en appeltje
          en dan heb je nog de hele achterklep voor minilaptop enz enz
          en aan de voorste uitneemklep nog handige vakjes voor memorycards enz en die beschermen ook de body

Dus het kan er vlot in en uit bovenaan, je kan alle tussenschotten nog verstellen ook naar wens, ik had bij het nemen van deze fotos nog een 5-tal extra tussenschoten over + lipjes om je lenzen nog s extra vast te leggen. Alles is vast te zetten et velcro die eraan hangt. Die extra lipjes zijn overbodig want je hebt eerst het plastic net die met rits de hele achterzijde veilig afsluit en dab nog s de rug van de tas.

Hopelijk voldoende geinformeerd nu, zoniet hoor ik t wel
          Succes!

ps: ik heb de Magohany/pumpkin orange uitvoering

Greets, Lena
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

neen, dat kan ik niet, ik sta noot langs die kant van de camera
            Maar gelukkig is Crumpler heel vooruitziend en doen ze dat zelf
            Kijkj maar effe hier http://www.crumpler.nl/?product=Pony...ew=nudex&size=
            en ze hebben m in het rood ook

Succes!
            Lena
            ---------------------------------------------------------------
            Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
            www.lenafotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
              Zit er nu in,
              5DII + 24-70mm (dikke kloefter) erop
              70-200mm 2,8 L IS USM
              100mm macro
              colaatje en appeltje
              ROFL Met dat tasje wil ik wel op stap
              Serieus....dat ziet er goed uit Lena, er zit enorm veel ruimte in zeg!!
              Ik ga maar eens serieus neuzen op het internet, heel erg bedankt voor de foto's!!

Comment

"Tasje" ? Dat diminutiefje hoeft nu ook weer niet...dat ding is waarschijnlijk bijna even groot als mijn goeie ouwe Lowepro CompuTrekker .
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Goed, de vrouwelijke tassen hebben we nu wel gehad, nu ben ik op zoek naar een mannelijke, doch mooie, schoudertas voor een body+grip+standaardlens (alles op elkaar) + flits en wat extra batterijen/geheugenkaartje etc. Niet alle mannen houden van functionalistisch zwart.

Iets als een think tank retrospective 10 vind ik wel wat hebben:

Helaas niet vindbaar hier, import is meteen al erg duur, de tas op zich zit ook al boven de €100

De domke waxwear f5xz vind ik ook erg mooi:

Met €80 al wel wat goedkoper, maar misschien kennen jullie soortgelijke tassen die nog wat goedkoper/mooier/degelijker/praktischer zijn?

Comment

De million dollar home reeks van Crumpler?
                    Je hebt ze in verschillende maten en kleuren en zijn super kwaliteit

Je kan ze in nl bestellen maar de site is nu effe down, dus vandaar de US link
                    Of de Messenger boy van Crumpler, ook die stijl en staat al in dit topic vermeld
                    of de Muffin top voor 75 euro http://www.digitalwarehouse.nl/crump...esso-sand.html

keuze zat voor iedereen met een goede smaak, eender wel geslacht

greets, Lena
                    ---------------------------------------------------------------
                    Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                    www.lenafotografie.be

Comment

Crumpler tassen zijn wel oké, maar iets te modern vormgegeven. Ik zoek meer iets retroachtig. Tentzeilachtig katoen is ideaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
                        Goed, de vrouwelijke tassen hebben we nu wel gehad, nu ben ik op zoek naar een mannelijke, doch mooie, schoudertas voor een body+grip+standaardlens (alles op elkaar) + flits en wat extra batterijen/geheugenkaartje etc. Niet alle mannen houden van functionalistisch zwart.

Iets als een think tank retrospective 10 vind ik wel wat hebben:
                        Helaas niet vindbaar hier, import is meteen al erg duur, de tas op zich zit ook al boven de €100

De domke waxwear f5xz vind ik ook erg mooi:
                        Met €80 al wel wat goedkoper, maar misschien kennen jullie soortgelijke tassen die nog wat goedkoper/mooier/degelijker/praktischer zijn?
                        Wel, ik heb 2 maand terug die f5xz van Domke gekocht, ik moet zeggen, heel handig , m'n slingshot 300 is direkt verbannen naar zolder (ik gebruik hem nu wel nog deels om m'n studio-flitsers te vervoeren ).
                        Er kan veel in:
                        - nikon D200 met sigma 28-70 f/2.8 erop en een sun-sniper
                        - de nikon 70-300 VR, de tokina fish-eye 10-17 én een SB-600
                        - nog wat klein gedoe (memory, 2de accu, usb-kabel)
                        Die schoudertas zit ook niet te zwieberen als je wandeld (er zitten rubber strips genaait in de strap). De look is ook heel onopvalled = ik ben geen camera-zak.

Comment

Dan lijkt die eigenlijk al af te vallen

Ik heb een rugzak waar al mijn spullen inkunnen, maar ik wil dus een schoudertas voor enkel fuji s5+grip+sigma 18-50 en flitser plus wat kleine spulletjes, zoals geheugenkaartjes, flesje water, deo. Meer moet er echt niet bij. Heb je die f5xz ook in een kleiner formaat?

Ik had een crumpler messengerboy, maar die is helaas gestolen (gelukkig met enkel een doekjes, lensdop en geheugenkaartje in, haha), maar die vind ik dus iets te modern, en ondanks dat die er niet echt als cameratas uitziet, is het blijkbaar toch een dievenmagneet.

Comment

Die valt niet af hoor, mes je flesje water, deo en andere zal die ook vol geraken hoor.
                            Ik moet zeggen, met al wat ik erin prop staat die eigenlijk bijna op springen, meestal laat ik ook de flits thuis en ipv de tele kan dat flesje water en deo staan.
                            Gewoon even naar de winkel gaan en bekijken, 't zal net goed zijn. (ja, er bestaan kleinere versies van)
                            Die think tank retrospective 10 is zelfs nog iets groter dacht ik.

Comment

thx voor de nuttige info.

Die domketas ziet er wel redelijk smal uit, past daar een body+grip (fuji is als body gelijk aan d200) in zonder de grip en lens te moeten demonteren?
                              Last edited by Teun_2; 20 augustus 2010, 15:52.

Comment

Body+grip+lens zal moeilijk gaan, maar Body+grip en lens apart, of body+lens en grip apart, dat gaat wel. Ik gebruik geen grip (meer) en m'n body gaat er altijd in met de sigma 28-70 f/2.8 erop, en dan is er nog plaats te over. Moet zelfs de zonnekap niet omdraaien. (tenzij dat je veel erin wil krijgen)
                                Plus, onderaan m'n D200 is er nog zo'n 1cm in gebruik door de Sun-Sniper die ik gebruik ipv de standaard draagband.

Comment

Working...
                                X