Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    Er zijn bij BD fotografen en mensen met een luxeprobleem: het is te hopen dat ze nog goed kunnen slapen.
    Zuurpruim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Hey manneke, pak een pilsje en ga op de bank uitbuiken...ksst
      Ik ben nog steeds op zoek naar een NOG ruimere tas waar al mijn zooi in kan EN er nog vrouwelijk uit ziet. Dat valt niet mee.
      De crumpler pyama pride al bekeken. Heeeeel ruime tas en ik vind het echt een hele mooie qua afwerking.
      Ze hebben ook nog een XL-versie, maar ik vrees dat er dan eerder een rugzak met een dame op stap is dan omgekeerd
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Mwah....deze dame is wat steviger dan jij...zal alles meevallen
        Ik zal eens neuzen. Ik wil ook nog eens een tas waarbij alles makkelijk te pakken is.
        IK KAN ER NIET VAN SLAPEN

Comment

Mwah....deze dame is wat steviger dan jij...zal alles meevallen
          Oh ja? Hoe weet jij dat?

Bij die crumpler moet je de tas wel afhalen als je eraan wil kunnen, alles zit aan de rugkant.
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

199 euro....beetje duuuuuur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Oh ja? Hoe weet jij dat?

Bij die crumpler moet je de tas wel afhalen als je eraan wil kunnen, alles zit aan de rugkant.
              Jouw zelfportretten en mijn spiegelbeeld

Comment

199 euro....beetje duuuuuur
                ja Deze die ik nu heb ziet er vrij gelijkaardig uit eigenlijk. Was toevallige een maand geleden een grote promotie bij cameranu.nl voor een aantal van de Crumpler tassen. Ik denk dat de pyama pride het oudere model is van deze, aangezien je die pyama pride ook niet meer op de officiele crumpler website vindt.
                Mijn arsenaal is nog zo groot niet als dat van jou, maar heb op de vooruit gekeken en wilde perse een tas waar ook laptop in kan. Ik ben er weg van en draagt heel goed. (wel nog niet zoveel op stap mee geweest).
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ik vind het wel grappig hier hoe de dames van zich afbijten...

Mannen leer nu eens 1 ding.
                  We weten niets van vrouwen af..
                  Van hun schoenen niet,van hun handtassen niet en van hun shop gedrag..dus moei U er nie mee..
                  Das toch goed gezegd hé meiskes???
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Komt aardig in de buurt Pascal

Mannen (zeker mijn man) kijkt altijd naar functionaliteit. PUNT. Een voorbeeld: een mannen huiskamer: bank met pal daarvoor een TV. PUNT.
                    Maar sorry, het oog wil ook nog wat
                    Nu ben ik geen shopfanaat en kan maanden lang zoeken en struinen naar datgene wat ik zoek. Ik geloof dat de andere meiden ook niet echt koopziek zijn.
                    Volgens mij zijn het de mannen op dit forum die het grootste kapitaal aan materialen bezitten

Comment

Komt aardig in de buurt Pascal

Mannen (zeker mijn man) kijkt altijd naar functionaliteit. PUNT. Een voorbeeld: een mannen huiskamer: bank met pal daarvoor een TV. PUNT.
                      Maar sorry, het oog wil ook nog wat
                      Nu ben ik geen shopfanaat en kan maanden lang zoeken en struinen naar datgene wat ik zoek. Ik geloof dat de andere meiden ook niet echt koopziek zijn.
                      Volgens mij zijn het de mannen op dit forum die het grootste kapitaal aan materialen bezitten
                      Das waar maar het is maar eenmalig....Hoeveel laarzen hebben jullie en handtassen?
                      Laat ons eens lachen hé..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Hoeveel laarzen hebben jullie en handtassen?
                        Ik heb 0 handtassen, over de laarzen zwijg ik (al zijn dat er maar 4 paar).
                        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Das waar maar het is maar eenmalig....Hoeveel laarzen hebben jullie en handtassen?
                          Handtassen hopeloos ouderwets. Ik heb wel 2 schoudertassen (zwart en bruin...sja, je moet combineren he)
                          en 4 paar laarzen (en 3 paar open schoentjes en 2 paar sneakers...en...)
                          DUS???

Comment

Maar het gaat hier over tassen he mensen, meer bepaald fototassen!
                            (om snel te zwijgen over mijn schoenenfetisch )

Monica: Ik heb maar 1 woord voor jou: CRUMPLER!!!!!
                            That's the way to go!

Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn ponybox en mijn Company Gigolo, ook mijn Singapore Sling is de max
                            Afwerking, kwaliteit, degelijkheid, het is allemaal suppperrrrrrrr én het ziet er mooi uit ook! Alleen mijn 150/500mm krijg ik er niet in en mijn ventje wou ineens ruilen met zijn (borring black) Lowepro. (Die is stiekem jaloers want stond echt in bewondering voor de afwerking toen mijn Gigolo arriveerde )
                            Wisselen? NOOIT!

Jij hebt ondertussen wel een hele verzameling materiaal bij elkaar gespaard en die cola en die appel is dat echt nodig?
                            Neen, ik denk dat het wel moet lukken met de pony box (ziet er zelfde uit aan de buitenkant als de italian connection)
                            De bovenkant is heel handig om je cam + lens uit te nemen maar om van lens te wisselen moet ze wel volledig open, de 5DII is wel een grote body, ik probeer t eerstdaags s met die van mijn ventje hier en laat je wel weten of het lukt met die body!

In elk geval, once you go Crumpler, you'll never go back!

Der is over nagedacht en dat merk je écht in elk detail

En heren: ik begrijp dat je uw jaloersheid op ons praktische en esthetisch verandwoorde tassen ergens kwijt moet, maar tracht deze emotie toch op een andere manier te kanaliseren! Ga fotos trekken ofzo

Greets, Lena
                            ---------------------------------------------------------------
                            Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                            www.lenafotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
                              Maar het gaat hier over tassen he mensen, meer bepaald fototassen!
                              (om snel te zwijgen over mijn schoenenfetisch )

Monica: Ik heb maar 1 woord voor jou: CRUMPLER!!!!!
                              That's the way to go!
                              Je hebt wel overtuigingskracht....ik ben er echt serieus over aan het nadenken

Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn ponybox en mijn Company Gigolo, ook mijn Singapore Sling is de max
                              Afwerking, kwaliteit, degelijkheid, het is allemaal suppperrrrrrrr én het ziet er mooi uit ook! Alleen mijn 150/500mm krijg ik er niet in en mijn ventje wou ineens ruilen met zijn (borring black) Lowepro. (Die is stiekem jaloers want stond echt in bewondering voor de afwerking toen mijn Gigolo arriveerde )
                              Wisselen? NOOIT!
                              Lol....boring black low pro....ZOOOOO functioneel SAAI
                              Hou maar lekker voor jezelf en pronk er veel mee

Jij hebt ondertussen wel een hele verzameling materiaal bij elkaar gespaard en die cola en die appel is dat echt nodig?
                              Neen, ik denk dat het wel moet lukken met de pony box (ziet er zelfde uit aan de buitenkant als de italian connection)
                              De bovenkant is heel handig om je cam + lens uit te nemen maar om van lens te wisselen moet ze wel volledig open, de 5DII is wel een grote body, ik probeer t eerstdaags s met die van mijn ventje hier en laat je wel weten of het lukt met die body!
                              Ik heb mezelf eens flink getrakteerd en van de winter idd het een en ander aangeschaft. Ik ben ook zo'n muts die in haar eentje de hele dag erop uit gaat (in de natuur) en dan heb ik echt wat te drinken en te happen nodig. Ik hoor het graag van je

En heren: ik begrijp dat je uw jaloersheid op ons praktische en esthetisch verantwoorde tassen ergens kwijt moet, maar tracht deze emotie toch op een andere manier te kanaliseren! Ga foto's trekken of zo

Greets, Lena
                              LOLOLOLOL
                              YOU GO GIRL!

He...lekker zo'n meidenplek hier op BD!

Comment

Snel even getest en wat kiekjes gemaakt, ventje dacht al dat hij toch mijn tas kreeg ... maffe kerel soms hoe komt ie derbij!

Zit er nu in,
                                5DII + 24-70mm (dikke kloefter) erop
                                70-200mm 2,8 L IS USM
                                100mm macro
                                colaatje en appeltje
                                en dan heb je nog de hele achterklep voor minilaptop enz enz
                                en aan de voorste uitneemklep nog handige vakjes voor memorycards enz en die beschermen ook de body

Dus het kan er vlot in en uit bovenaan, je kan alle tussenschotten nog verstellen ook naar wens, ik had bij het nemen van deze fotos nog een 5-tal extra tussenschoten over + lipjes om je lenzen nog s extra vast te leggen. Alles is vast te zetten et velcro die eraan hangt. Die extra lipjes zijn overbodig want je hebt eerst het plastic net die met rits de hele achterzijde veilig afsluit en dab nog s de rug van de tas.

Hopelijk voldoende geinformeerd nu, zoniet hoor ik t wel
                                Succes!

ps: ik heb de Magohany/pumpkin orange uitvoering

Greets, Lena
                                ---------------------------------------------------------------
                                Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                                www.lenafotografie.be

Comment

Working...
                                X