Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Sommige zaken moeten gewoon functioneel zijn, en niet meer dan dat, dus kan ik best begrijpen dat ze in de winkel der mee moesten lachen, al moet ik er onmiddelijk bijvoegen dat het super vrouwelijk is. Net zoals je aan een vrouw vraagt " wat voor een wagen heb je gekocht ? " En dan als antwoord krijgt " Ne Rooie "
MVG, Jeff C.
Allerbeste Jeff,
Mijn wagen is een Audi en heeft met zijn MPFi brandstofsysteem een laag verbruik van 5 literkes, en is ideaal voor mij, hij heeft verder nog een uitstoot van 144g/km, een cilinderinhoud van 1390cm, een bijna perfect ronde boring/slag van 76 mm, is volledig in aluminium vervaardigd, Het is mijn 3e wagen van dit merk (telkens minder pk)en ik ben er zeer tevreden over (enige nadeel is het gebrek aan aan reservewiel - die ik overgens zélf vervang indien nodig) er staan ondertussen reeds 146000kms op de teller en hij kan er best nog een paar bij doen! Verder is hij zeer vinnig, geniet ik momenteel ten volle van de airco en is hij zeer ruim en heeft een goede wegligging
Oja, hij is blauw
Misschien handig om weten is dat deze vrouw ooit een cursus automechanica gevolgd heeft en vroeger ging racen met de jongetjes en als eerste autootje op mijn 18e (tot grote frustratie van mijn ouders) met een Ford Capri 2 liter 6 cilinder naar huis kwam, na die eerst ten volle getest te hebben op Zolder (die was zilver met zwart dak)
MAAAAAAAAAAAAAAAAARRRR, beste Jeff on topic:
Ik wil nog steeds een functionele, MOOIE, en vrolijke, fototas
Dank voor je respons hoor!
Groetjes,
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Die is al beter dan de zwarte versie, is ruim en superfunctioneel, dat geef ik toe, maar straalt voor mij nog steeds die saaiheid uit en die "hier zit duur fotomateriaal in, pak me dan, als je kan!"
Dus zoek ik nog even verder, toch dank voor je bijdrage!
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
[QUOTE=photogRAF:Eigenlijk is het best grappig als ze er mee lachen en dat zegt al veel over de verkoper.
Ja die man heeft het zo niet voor mij (misschien omdat ik vroeger ooit gezegd heb dat mijn toestel in mijn broekzak pastte ) en voor die D500 die ik kocht heeft hij het ook niet zo helemaal, maar als mijn man mee is die 2 nulletjes minder in zijn body heeft, dŕn is alles
ppffffff
We zijn toch niet allemaal profs??? of wel?
Geef een beginner ook even een kans ja?! en laat het leuk zijn voor die persoon met een leuke fototas
[I]Hoe het gebeurde: Ik wou dus een leuke fototas en ging samen met mijn man de bestelde macrolens afhalen in de fotowinkel. Dus zegt hij om daar ff te kijken voor die tas voor mij, en ik zeg nog: neen dat hebben ze hier niet en je moet dat hier ook niet vragen!
Maar hij stelde de vraag wél: en dan was het zo een ingehouden hilariteit van die man, die zich met alle macht trachtte goed te houden, die riep naar de andere kant van de winkel: "Jeff?! Heeft Lowepro nu al fototassen met bloemetjesmotief in zijn assortiment???" en ja hoor, bijna de hele winkel lag plat van t lachen, incl mijn man dus ik met beschaamde de deur uit :[/I
Mijn wagen is een Audi en heeft met zijn MPFi brandstofsysteem een laag verbruik van 5 literkes, en is ideaal voor mij, hij heeft verder nog een uitstoot van 144g/km, een cilinderinhoud van 1390cm, een bijna perfect ronde boring/slag van 76 mm, is volledig in aluminium vervaardigd, Het is mijn 3e wagen van dit merk (telkens minder pk)en ik ben er zeer tevreden over (enige nadeel is het gebrek aan aan reservewiel - die ik overgens zélf vervang indien nodig) er staan ondertussen reeds 146000kms op de teller en hij kan er best nog een paar bij doen! Verder is hij zeer vinnig, geniet ik momenteel ten volle van de airco en is hij zeer ruim en heeft een goede wegligging Oja, hij is blauw
Misschien handig om weten is dat deze vrouw ooit een cursus automechanica gevolgd heeft en vroeger ging racen met de jongetjes en als eerste autootje op mijn 18e (tot grote frustratie van mijn ouders) met een Ford Capri 2 liter 6 cilinder naar huis kwam, na die eerst ten volle getest te hebben op Zolder (die was zilver met zwart dak)
MAAAAAAAAAAAAAAAAARRRR, beste Jeff on topic: Ik wil nog steeds een functionele, MOOIE, en vrolijke, fototas
Dank voor je respons hoor!
Groetjes,
Lena
Geen dank, dat is graag gedaan ! En nog veel succes met de speurtocht naar een passende tas .
MVG, Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
De vraag is niet zo raar toch? Een aantal jaren geleden waren de laptoptassen ook vooral saai en degelijk (en verraadden door hun vorm wat er in zat). Nu meer mensen een laptop hebben zijn er ook meer tassen, en ook in verschillende vormen en kleuren (en niet meer ik-loop-met-een-laptop-tas). Zou voor camera’s ook leuk zijn (en ja ik weet dat er inmiddels ook leuke crumplers etc zijn)
Die lijken meer op het type tas dat Paris Hilton zou kopen als ze aan fotografie zou beginnen en dan kan ze er bovenop nog haar hondje in kwijt
Hahahaha inderdaad, mooi gezegd
Appendix, die eerste is gewoonweg verschrikkelijk. 10 keer kleiner en je hebt een barbietasje. Die rode valt nog wel mee, al zou ik die zelf ook waarschijnlijk niet kopen. Toch niet de eerste 10 jaar ^^
Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...
Ik moet zeggen dat ik dit een prachtig topic vind, zeer entertained. Jou reacties maken duidelijk dat je een humoristische, creatieve persoon bent ( schitterende auto reply!), dus laat je zeker niet doen door zo'n simpele verkoper. Doe gewoon je eigen ding... punt!
BTW, zou je geen foto's kunnen laten drukken op zo'n tassen? Ik las ergens dat ze dat op handtassen kunnen doen, dus wie weet...
Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58
Hahahaha inderdaad, mooi gezegd
Appendix, die eerste is gewoonweg verschrikkelijk. 10 keer kleiner en je hebt een barbietasje. Die rode valt nog wel mee, al zou ik die zelf ook waarschijnlijk niet kopen. Toch niet de eerste 10 jaar ^^
Jaja, ik weet het ondertussen wel. Ik ben nen ouwe sassa. En dat terwijl ik alleen maar wilde helpen.
Het lot van een oude man is een droevig lot.
Maar ik hoop toch dat Lena toch nog een mooi tasje vind. En in afwachting kruip ik terug in mijn hol.
Jaja, ik weet het ondertussen wel. Ik ben nen ouwe sassa. En dat terwijl ik alleen maar wilde helpen.
Het lot van een oude man is een droevig lot.
Maar ik hoop toch dat Lena toch nog een mooi tasje vind. En in afwachting kruip ik terug in mijn hol.
Groetjes,
Senior Geert
Hallo Geert,
NIEMAND heeft hier beweerd dat jij oud bent, smaken verschillen nu eenmaal, het zou ook jammer zijn mochten we allemaal dezelfde smaak hebben
Ik moet zeggen dat ik eerder ouderwets ben want jouw tassen zijn NU in de mode!!!!
(Ik heb er gewoon problemen mee dat er iets in de mode komt dat ik al eens 'in de mode' gehad heb x jaar terug - voor mj is dat dan "oud" want ik heb dat al gehad 'in mijne jongen tijd' )
Ik ga al jaren voor "tijdloos, stijlvol en degelijk/kwalitatief"
Ik dank je voor jouw bijdrage en ben er zeker van dat iemand anders die dit leest er misschien wel superblij zal mee zijn
Groetjes van een -ook niet zo jong meer
Lena
Ik vind het als man ook heel jammer dat fototassen in de regel saaie uitziende zwarte tassen zijn. Ik heb ook liever iets moois dan iets saais. Je moet echt op zoek gaan naar leuke tassen, al beginnen er steeds meer te komen, oa Crumpler heeft wel wat moois. Ik ken ook iemand die een gewone tas heeft gekocht en die heeft gevoerd met zachte binnenbekleding. Wel wat werk, maar het vergroot je mogelijkheden serieus.
Ik denk dat ik met mijn 21jaar overigens nog wel in de categorie 'jong' val, al maakt dat in principe niets uit.
ooit eens een fototas van kipling gekocht .. was toen heel modieus .. maar een ergonomie om van te huilen .. gevolg .. de tas is bijna nooit gebruikt .. 't is de tas die thuis blijft met de dingen die ik op die shoot van die dag niet nodig heb, maar ik heb die nooit bij, ondanks dat die modieus was .. ergonomie is nr 1 .. als het dan ook nog een beetje vrolijk is, is dat meegenomen, maar een vrolijke tas waar je niet vrolijk van wordt als je hem nodig hebt .. is ook geen oplossing
leuk te horen dat er hier nog motoren minded mensen zijn .. al zit ik eerder op de nurburg ring dan op zolder .. tenminste als ik er tijd voor heb .. en de laatste jaren is dat dus eerder uitzondering dan regel ..
Sommige zaken moeten gewoon functioneel zijn, en niet meer dan dat, dus kan ik best begrijpen dat ze in de winkel der mee moesten lachen, al moet ik er onmiddelijk bijvoegen dat het super vrouwelijk is. Net zoals je aan een vrouw vraagt " wat voor een wagen heb je gekocht ? " En dan als antwoord krijgt " Ne Rooie "
Comment