Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gsp tracker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gsp tracker

ik doe dit via iphoto met mijn mac ,en dan worden de foto's niet zichtbaar voor een iemand vreemd want deze applicatie werkt alleen voor apple ,en wil ik dat iemand dan toch een bepaalde foto mag zien via coordinaten dan zet ik die op mijn persoonlijke website met kaartje van google .

Groetjes

Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic007 Bekijk bericht
      Zou je misschien even hiervan de werkwijze kunnen toelichten? Ik probeer dit nl ook al lang te doen
      Er zijn twee mogelijkheden :
      1. met de soft van Gisteq phototrackr, maar dan met de pro versie
      2. met Lightroom en de plugin van Jefrey Friedl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
        Er zijn twee mogelijkheden :
        1. met de soft van Gisteq phototrackr, maar dan met de pro versie
        2. met Lightroom en de plugin van Jefrey Friedl
        eigenlijk... stelt canon me gewoon teleur dat dit niet build-in zit of op z'n minst als optie bestaat. Correctie, als betaalbare optie bestaat. Want zo prijzen genre 1000 € voor een stomme wifi module zoals ze wel degelijk hebben is gewoon ronduit belachelijk :-) Da's bewuste prijssetting om er geen te moeten verkopen denk ik.
        Imagination is more important than knowledge...
        http://www.kiekje.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
          eigenlijk... stelt canon me gewoon teleur dat dit niet build-in zit of op z'n minst als optie bestaat. Correctie, als betaalbare optie bestaat. Want zo prijzen genre 1000 € voor een stomme wifi module zoals ze wel degelijk hebben is gewoon ronduit belachelijk :-) Da's bewuste prijssetting om er geen te moeten verkopen denk ik.
          Alle merken schieten hier in tekort. En het is inderdaad mogelijk, want Nikon bouwt een GPS-module in in de P6000 compactcamera. Dus als het in een compact gaat zal het zeker in een reflex gaan.

Zal nog wel komen hoor als we allemaal en ander toestel gekocht hebben of als ze de Pixelrage niet meer kunnen volgen zullen ze dit nog wel gebruiken als nieuw gadget/verkoopsargument.
          Dit noemt men MARKETING

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
            Alle merken schieten hier in tekort. En het is inderdaad mogelijk, want Nikon bouwt een GPS-module in in de P6000 compactcamera. Dus als het in een compact gaat zal het zeker in een reflex gaan.

Zal nog wel komen hoor als we allemaal en ander toestel gekocht hebben of als ze de Pixelrage niet meer kunnen volgen zullen ze dit nog wel gebruiken als nieuw gadget/verkoopsargument.
            Dit noemt men MARKETING
            En toch... iets vreemd mee aan de hand, .. in mijn branche heb je ook een 2 a max 3tal concurrenten, en toch slaan die om de X maand met keiharde features tegen elkaars kop om elkaar te verslaan, en bij Canon/Nikon blijft dit maar uit. Snap het niet.
            Het via Wifi kunnen downloaden van foto's zou toch superhandig zijn? En een GPS tracker ingebouwd lijkt me ook superhandig. Het zal ook wel te maken hebben met het niet willen boycotten van de accesoire-markt die heerst.
            (want in auto's identiek hetzelfde, een nice feature in een wagen inbouwen vb zoals GPS koste 10 jaar terug 3 a 4000 € en vandaag bij veel merken nog steeds, dus ze houden kunstmatig de verkoop ervan omlaag, toch wel bizar)
            Imagination is more important than knowledge...
            http://www.kiekje.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
              Ik ben aan het zoeken naar informatie en ervaringen met de gps tracker van sony.
              Ondertussen wat meer ervaringen met de GPS-CS3KA? Leest deze ook SDHC-kaartjes bv.
              about.me/stijnv

Comment

Nee nog niet zo heel veel informatie eigenlijk ik ga tussen kerst en nieuw naar Berlijn en wou daarvoor toch de sigma 10-20 gaan halen en dan bij camera nu meteen is navragen hoe het zit...
                Ook wil ik een B+W pol filter halen voor deze lens
                Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Working...
                X