Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterij

hoikes,

ik zag in de reklamefolder van de makro een batterij staan voor een nikon toestel (ikzelf heb een nikon D60...) voor de prijs van 19.95 EUR , is of zou dit een goeie koop zijn om te gebruiken als een reserverbatterij ...???

graag jullie advies hieromtrent ...?

thanks
    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Re: Batterij

In de Makro koop ik enkel WC papier en waspoeder Voor fotomateriaal ga ik naar de fotowinkel
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Comment

Normaal mag je van batterijen van vreemde producenten dezelfde prestatie's verwachten als van de originele. Ik gebruik zelf al jaren originele en namaak gewoon door elkaar op drie verschillende toestellen. Dus drie types van batterijen en ik moet zeggen dat ze allemaal doen wat er verwacht wordt.

Dus denk ik dat die in Uw geval ook zo zal zijn !

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

lol ok thanks mate .... je hebt idd gelijk hoor ..... je betaalt iets meer maar je hebt dan wel degelijke kwaliteit ook he ...
        [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Comment

Ik heb ook zo'n batterij zonder merk en werkt perfect zoals de originele van canon, kan er evenveel foto's mee maken.
          Heb die op ebay gekocht voor 7 euro.
          Ik koop nooit geen origele meer, het prijs verschil is te groot zelfs al zou de de levensduur langer zijn.

Comment

'k Heb hier wel eens gelezen dat er bij iemand een batterij niet van hetzelfde merk van de camera klem is komen zitten...
            Facebook
            Flickr
            500px

Comment

je moet natuurlijk wel het juiste type nemen hé

misschien ook iets om naar te kijken bij die macro aankoop
              hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
                je moet natuurlijk wel het juiste type nemen hé

misschien ook iets om naar te kijken bij die macro aankoop
                Het was het juiste type. De batterij ging er vlot in maar wou er niet meer uit via dat 'systeempje'. 't Kan ook zijn dat ie wat te zwaar was voor dat hefboompje, 'k weet het niet meer zo goed...
                Facebook
                Flickr
                500px

Comment

heb de reclamefolder ook gezien en vermits ik binnekort op reis vertrek kan ik dit handig gebruiken. ZIjn die batterijen ook te gebruiken voor een Nikon D40 ??

Is het verschil in kwaliteit tussen een 'namaak' lens en een originele lens ook klein of is dit verschil veel groter?
                  Maw kopen jullie soms een lens van bv sigma of??
                  graag wat meer info hier omtrent...

Comment

Geldt die batterij op alle Nikons? bv D80?
                    En er is absoluut geen gevaar voor verhitting of dergelijke?

Comment

Heb enige maanden geleden ook zo'n wit-produkt batterij gekocht voor mijn Canon 400D bij Konijn voor 20 euro. Geen enkel probleem, ook niet in combinatie met de originele Canon-batterij in de grip.
                      Groeten,
                      Geert

Comment

Working...
                      X