Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met Visico Pro Flitsers?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met Visico Pro Flitsers?

Hi ,

Ben van plan om studioflitsen aan te kopen. Bij CameraNU.nl staan er scherpgeprijsde flitsers van het merk Visico Pro.

Visico Pro 600W/S

Al wat op internet gekeken, en voor de 300W/s stonden er goede reviews, iemand ervaring met de deze of met het merk in het algemeen? Vind er niet meteen veel van terug!

Groeten!
    MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

Re: Iemand ervaring met Visico Pro Flitsers?

Ik ben van plan om ook een flitsset van Visico aan te schaffen. De VC-300LR versie.
    Deze wordt ook wel verkocht onder de merknaam Walimex.
    Heeft iemand ervaring met deze monolight? Volgens de specs op cameranu.nl heeft de niet LR versie een control range van 1 tot 1/32. Op de site van vistarfoto hebben deze units een output van 1 tot 1/16 van het totale vermogen. Hebben deze monolights nou een minimaal vermogen van 1/16 of 1/32?

En waar zit het prijsverschil bij deze units? Ik zie een VC-300 kit staan voor 399 euro.
    (link)
    Een een VC-300LR kit voor 449 (link)
    Is de afstandbediening en een fancy schermpje deze investering waard? (afstandbediening moet er nog los bijgekocht worden voor 80 euro)
    Zit er een groot verschil tussen deze 2 sets met betrekking tot de specs?

Of raden jullie mij toch aan om een elinchrom d-lite 2 it to go set te kopen?
    Set + afstandbediening komt toch ongeveer op dezelfde prijs uit.
    (ik wil niet te veel vermogen want mijn huiskamerstudio is niet zo heel groot )

Graag jullie mening/ervaring met de visico set.

Comment

Working...
    X