Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak voor 2 bodies: welke beveel je aan?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rugzak voor 2 bodies: welke beveel je aan?

Hoi,

ik ben op zoek naar een degelijk rugzak die 2 bodies kan bevatten, en wat glas. Graag een degelijk merk en model, en weersbestendig uiteraard (vandaag NET op tijd binnen voor een zware regenbui, maar wel wat bliksems kunnen trekken).

Wie kan mij een merk en model aanbevelen?

Alvast bedankt!

Chris

Re: Rugzak voor 2 bodies: welke beveel je aan?

Ik heb hem al vaker aanbevolen op dit forum, de Kata 3n1-30

Zie ook deze post die ik eerder heb geplaatst.
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tinto Bekijk bericht
      en wat glas.
      70-200 2.8 + 80-400 of 50 1.8 en 85 1.8 -> allebei wat glas.....
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
        Ik heb hem al vaker aanbevolen op dit forum, de Kata 3n1-30

Zie ook deze post die ik eerder heb geplaatst.
        Hoi

Ben ook wel opzoek naar een nieuwe rugzak. In de huidige Kata kan ik maar 2 lenzen kwijt en n body zonder de grip. En absoluut geen telezoom. Wat krijg jij in de 3n1 30? Zou graag opteren voor een ruime zak aangezien je nooit plaats te veel hebt. Ik toch niet.

Andries

EDIT: stond al in je link!

Raken er twee body's in?
        ::: Flickr :::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
          Hoi

Ben ook wel opzoek naar een nieuwe rugzak. In de huidige Kata kan ik maar 2 lenzen kwijt en n body zonder de grip. En absoluut geen telezoom. Wat krijg jij in de 3n1 30? Zou graag opteren voor een ruime zak aangezien je nooit plaats te veel hebt. Ik toch niet.

Andries

EDIT: stond al in je link!

Raken er twee body's in?
          Yep... Mijn setup is nog weer gewijzigd sinds mijn vorige post, zie ik. Ik draag nu het volgende in m'n Kata tas:

5D met 24-105L, 40D met grip eronder, 70-200L f4 IS (welke gewisseld kan worden met een 100-400L), 100mm macro, Sigma EX 50mm, 430EX flitser en de Hoya filters. De rest van m'n tas-indeling is ongewijzigd.
          www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
            Yep... Mijn setup is nog weer gewijzigd sinds mijn vorige post, zie ik. Ik draag nu het volgende in m'n Kata tas:

5D met 24-105L, 40D met grip eronder, 70-200L f4 IS (welke gewisseld kan worden met een 100-400L), 100mm macro, Sigma EX 50mm, 430EX flitser en de Hoya filters. De rest van m'n tas-indeling is ongewijzigd.
            Oke bedankt. Denk dat ik toch een 20 ipv 30 neem. Heb 'maar' 3 lenzen en 1 body (hoewel er n lichtpuntje is dat ze de 20D kunnen maken) maar dan kom ik waarschijnlijk nog toe met de 20.

Andries
            ::: Flickr :::

Comment

ik heb gisteren een Lowepro Vertex 300aw gekocht

past juist een 1D + 24-70 / body + grip + 70-200L f2.8 int midden tegenover elkaar
              Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Working...
              X