Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mediamarkt, tassenparadijs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mediamarkt, tassenparadijs

Ben vanmorgen eens binnengesprongen bij mediamarkt,
    eens kijken of ze daar enkele tassen hebben..
    wat blijkt, media markt heeft echt een overaanbod aan tassen...
    veel meer dan de gemiddelde fotograaf.
    van goedkoop (20 euro) tot duur (110 euro)
    van klein compact, tot rugzakken...
    ben er langer blijven hangen om naar de tassen te kijken of naar de camera's
    heb zelf een rugzak van samsonite gekocht voor net geen 50 euro, mooie rugzak!
    kwalitatief zeer goed.
    weet er iemand of je zo'n overtrek zeil kunt kopen in geval van regen? dat zat er nu wel niet bij?
    Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

Re: Mediamarkt, tassenparadijs

Oorspronkelijk geplaatst door Manutje Bekijk bericht
    weet er iemand of je zo'n overtrek zeil kunt kopen in geval van regen? dat zat er nu wel niet bij?
    Misschien is de rugzak zelf waterdicht? Dat is namelijk het geval bij mijn crumpler-tas. Anders eens een adventure-winkel binnenstappen denk ik. Bij LowePro AW-versies zit die cover er wel bij overigens.
    about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
      Misschien is de rugzak zelf waterdicht? Dat is namelijk het geval bij mijn crumpler-tas. Anders eens een adventure-winkel binnenstappen denk ik. Bij LowePro AW-versies zit die cover er wel bij overigens.
      mja, die tassen kosten dan ook al weer een stukje meer. adventure, waarom heb ik daarop niet gedacht

Comment

MM Tassenparadijs.

Kun je daar ook met je eigen fotomateriaal gaan om te zien of het in de tas past?
        Nikon D90 + 18-200 VR

Comment

En heb je bij MM als eens deskundige uitleg gevraagd.

Comment

dan zou ik toch es bij konijnenberg binnengaan!!!!
            nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilby Bekijk bericht
              MM Tassenparadijs.

Kun je daar ook met je eigen fotomateriaal gaan om te zien of het in de tas past?
              Hoh, dat weet ik niet, maar ik zou dat gewoon vragen voor je binnen gaat aan de balie... mijn model ligt daar te koop, dus gewoon tas genomen, naar de camera's geweest en erin gestoken

Comment

Als je iets meeneemt wat zij zelf verkopen: eerst langs de balie gaan voor een bewijsje .
                about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                  En heb je bij MM als eens deskundige uitleg gevraagd.
                  deskundige uitleg, voor een tas? Je kan dan een deskundige uitleg vragen bij de bakker ook...
                  De eigenschappen staan op het kaartje, iedereen kan lezen...
                  Waterdicht, afmetingen, ... staan er allemaal op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                    dan zou ik toch es bij konijnenberg binnengaan!!!!
                    spreek ik niet tegen, maar voor de mensen van uit het heuvelachtige limburg of de pannekoek platte west vlaanders moeten we een andere oplossing zoekn.

had ik naar konijnenberg gereden had ik nog eens €15 euro aan diesel verreden
                    Ik blijf bij men standpunt dat je bij MM een ruim aanbod hebt aan tassen...
                    dat was niet om een discussie op de kar te zetten, maar gewoon informatie verstrekken

Comment

spreek ik niet tegen, maar voor de mensen van uit het heuvelachtige limburg of de pannekoek platte west vlaanders moeten we een andere oplossing zoekn.

had ik naar konijnenberg gereden had ik nog eens €15 euro aan diesel verreden
                      Ik blijf bij men standpunt dat je bij MM een ruim aanbod hebt aan tassen...
                      dat was niet om een discussie op de kar te zetten, maar gewoon informatie verstrekken
                      Bij Konijenberg langsgaan is ook imformatie verstrekken en je hebt er een veel grotere keus dan bij MM.
                      Indien gewenst, voor € 6,- sturen ze uw keuze naar uw adres.
                      Last edited by Binnenuit; 3 juni 2009, 00:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                        Bij Konijenberg langsgaan is ook imformatie verstrekken en je hebt er een veel grotere keus dan bij MM.
                        Dus dan gaat hij eerst langs bij KB om informatie te hebben (die fantastisch goed is over een zak!) en een zeer ruim aanbod. Hij betaalt 15€ diesel en rijdt terug naar huis.
                        Eenmaal thuis, betaalt hij 6€ om die zak daar huis te sturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                          ik wil gewoon een locatie geven aan de mensen van west vlaanderen waar ze een tas kunnen kopen, en er staan er ook een stuk of 60 van groot tot klein.
                          Konijnenberg is geen optie, 230 km rijden voor een tas, kost mij €15 + laten opzenden van de tas 6 euro is al €21...

Comment

ik wil gewoon een locatie geven aan de mensen van west vlaanderen waar ze een tas kunnen kopen, en er staan er ook een stuk of 60 van groot tot klein.
                            Konijnenberg is geen optie, 230 km rijden voor een tas, kost mij €15 + laten opzenden van de tas 6 euro is al €21...
                            Dan vergeet je nog de kostprijs per Km van het voertuig in rekening te brengen, slijtage, onderhoudskosten per Km, verzekeringen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                              Dan vergeet je nog de kostprijs per Km van het voertuig in rekening te brengen, slijtage, onderhoudskosten per Km, verzekeringen....
                              Laten we een risico analyse uitvoeren

Comment

Working...
                              X