Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mini laptop of draagbare DVD speler

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mini laptop of draagbare DVD speler

Omdat een laptop niet echt handig is om mee te nemen in een rugzak had ik gedacht om een mini laptop aan te schaffen om bv op vakantie toch mijn foto's al te kunnen bekijken.
    Ik was eigenlijk van plan om morgen de ACER Aspire One D250-BT White te gaan kopen (349€). Nu zie ik bij Macro een draaagbare DVD speler DVP-75 van Lenco staan voor maar 75€. Hij is ook geschikt om jpegs weer te geven en de diagonale doorsnede is 18 cm. Je kunt je foto's er natuurlijk wel niet bij opslaan.
    Het is me dus eigenlijk voornamelijk te doen om in goede kwalteit foto's te kunnen bekijken. toch de laptop kopen of zou zo'n DVD speler ook een goede koop zijn?

Re: mini laptop of draagbare DVD speler

misschien een handige vraag
    kan je in die dvd speler ook je geheugenkaart steken zodat je ze zo kan bekijken
    of moet je de foto's eerst op een cd branden
    -------
    net even opgezocht en dus eerst op cd branden voor je ze kan bekijken.
    er zit geen slot op voor geheugenkaarten. edit: na volgend bericht nog eens gekeken, en volgens een andere site zit er blijkbaar toch zo'n lezer op, hmm
    dus zal je toch beter af zijn met het laptopje.
    verwacht wel niet te veel van het scherm.
    met je 17inch of groter scherm thuis zal je het veel beter kunnen beoordelen.
    --------
    misschien ook handig en het kost je niks.
    als je een tv hebt op de vakantiebestemming kan je je fototoestel (met een van de kabeltjes die bij je camera zat bij aanschaf) rechtstreeks aansluiten op een cinch (video in) aansluiting van de tv
    Last edited by dennis_l; 3 juni 2009, 19:24.
    450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

Comment

Wat ik zie bij de gegevens van de dvd speler is dat er een SD/MS/MMC kaartlezer aanwezig is. Dat is natuurlijk wel nodig want anders sta ik eigenlijk nergens. Zal morgen maar best eens gaan zien bij een grote keten en wat vergelijk doen.

Comment

Hallo linda,

Vroeger bewaarde ik m'n foto's op een X-drive, een HD met ingebouwde kaartlezer. Vorig jaar gaf die - uitgerekend tijdens de vakantie in Frankrijk - de geest.
        Ik heb lang gezocht naar een "vervangapparaat", en dat is dus een netbook geworden (MSI, maar dat maakt niet uit).
        Het zijn handige, kleine en zeer bruikbare apparaten en ideale reisgezellen voor tijdens de vakantie dus: opslag van foto's, klein scherm maar de kwaliteit voldoet en ook heel handig om via de wifi van het hotel de mail te checken (of BD te blijven volgen ).
        Kortom, voor MIJ de ideale reisgezel ...

Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda Bekijk bericht
          Omdat een laptop niet echt handig is om mee te nemen in een rugzak had ik gedacht om een mini laptop aan te schaffen om bv op vakantie toch mijn foto's al te kunnen bekijken.
          Ik was eigenlijk van plan om morgen de ACER Aspire One D250-BT White te gaan kopen (349€). Nu zie ik bij Macro een draaagbare DVD speler DVP-75 van Lenco staan voor maar 75€. Hij is ook geschikt om jpegs weer te geven en de diagonale doorsnede is 18 cm. Je kunt je foto's er natuurlijk wel niet bij opslaan.
          Het is me dus eigenlijk voornamelijk te doen om in goede kwalteit foto's te kunnen bekijken. toch de laptop kopen of zou zo'n DVD speler ook een goede koop zijn?
          laptop laptop laptop laptop!

als je zo'n dvd speler koopt om je foto's te bekijken ga je alleen maar miserie hebben! goede kwaliteit op zo'n prul dvd spelertje kan je gegarandeerd vergeten
          5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
          X