Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grip en batterijen ergens goedkoper?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • grip en batterijen ergens goedkoper?

    Wederom hallo,

    Ik zou binnenkort misschien eens een grip en extra batterij aan m'n 450D durven toevoegen...

    De prijzen zijn ook niet mis, een grip (bg-e5) voor 120 en een batterij (lp-e5) van 70... akkoord, niets voor niets, maar toch is dat redelijk veel voor een student.

    Iemand een idee waar ik ze goedkoper zou kunnen vinden?

    Alvast bedankt
    Last edited by StarX; 24 mei 2009, 22:21.

  • #2
    Re: grip en batterijen ergens goedkoper?

    Ebay.de of Ebay.co.uk
    Je zal dan wel een B-merk/kloon grip moeten kopen. Die zijn rond de 60 EUR. Die B-batterijen zijn minder dan 10 EUR stuk. Let wel op de verzendkosten.

    Comment


    • #3
      Re: grip en batterijen ergens goedkoper?

      van de batterijen heb ik gehoord dat ze merkelijk minder lang mee gaan, maar zou de grip een groot verschil maken?

      Comment


      • #4
        Re: grip en batterijen ergens goedkoper?

        http://www.aq4u.nl/catalog/, ben ik heel tevreden van, ik heb er een grip en 2 extra batterijen gekocht voor m'n 350D, één van de batterijen wilde niet opladen. Direct een mailtje gestuurd en s'avonds was er al een nieuwe onderweg zonder dat ik de defecte moest terugsturen
        De batterijen gaan nu superlang mee, langer dan m'n originele denk ik zelfs...
        Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

        Comment


        • #5
          Re: grip en batterijen ergens goedkoper?

          Mijn grip en met reservebatterijen voor mijn 40D komt hiervan.
          Snelle levering en goed product. Werking identiek aan originele.
          Canon EOS 5D Mark IV | EF 17-40 f/4 L | EF 24-70 f/12.8 L | EF 24-105 f/4 L | EF 70-200 f/4 L IS | EF 50 f/1.4 | EF 85 f/1.8 | EF 15 f/2.5 | 2 x Speedlite 580EX II | Speedlite 430EX II

          Comment


          • #6
            Re: grip en batterijen ergens goedkoper?

            dank voor de reacties.

            De batterijen ga ik kopen bij AQ4U denk ik. Na enkele positieve reacties te lezen over deze dealer op BD lijkt die wel te vertrouwen.

            De grip misschien via E-bay. Nog even over nadenken...scheelt natuurlijk wel veel in prijs.

            Comment


            • #7
              Re: grip en batterijen ergens goedkoper?

              Die kloon batterijen gaan half zo lang mee (of soms minder). Maar die kosten dan ook een heel pak minder. AQ4u is wel een goede shop, maar wel wat duurder. Ik zou ze op Ebay kopen. Ik had ook bij AQ4U m'n batterij voor m'n 450D gekocht en was heel snel geleverd.
              M'n grip bij een duitse shop gekocht, was goedkoper dan uit hong kong importeren.

              Comment


              • #8
                Re: grip en batterijen ergens goedkoper?

                Mijn immitatie batterijen gaan juist langer mee dan het origineel


                Grip van ander merk wel altijd opletten dat hij wel echt goed aan de camera zit en óók de extra knoppenfunctionaliteit heeft...
                Mijn objectieven zijn all round...

                Comment


                • #9
                  Re: grip en batterijen ergens goedkoper?

                  hmm, blijkbaar moet je geluk hebben met de batterijen als ik dat hier zo lees...

                  de grip blijft nog steeds moeilijk voor me...

                  e-bay ben ik altijd een beetje achterdochtig geweest en gebleven, om de één of andere reden vertrouw ik dat niet volledig... anderzijds is het zo gekend en wordt het veel gebruikt... twijfels alom...

                  @psychodweep: welke duitse shop was dat? en is het vergelijkbaar met de originele grip?

                  Comment


                  • #10
                    Re: grip en batterijen ergens goedkoper?

                    Met de originele kon ik wel 1000 fotos nemen, met de fake maar 500, en een derde fake ging maar 300 fotos mee.

                    Ik weet nie meer welke shop het was, maar het was 1 waar het ong 60 eur kostte incl verzending. Ik heb nooit een originele gehad en kan dus niet vergelijken. Het had dezelfde knoppen, dus ik was er tevreden mee.
                    Hier heb je 1:

                    voor 62 eur incl verzending.

                    Comment


                    • #11
                      Re: grip en batterijen ergens goedkoper?

                      Ik heb de mijne hier gekocht:


                      Ik heb nergens goedkoper gevonden, wel al een maand of 2 geleden en mss vind je nu nog ergens goedkoper.
                      Kost nu 50 euro met 2 baterijen, verzending is gratis en ik heb ongeveer een week moeten wachten.
                      Diegene die erbij waren gaan even lang mee als de originele van canon.
                      De grip werkt perfect, alle knoppen weken perfect en voelen kwalitatief aan.
                      Ook de rubber op de grip voelt zelf beter, ietsje zachter aan als die van het toestel.

                      Ik kan het niet vergelijken met een originele canon want die heb ik nog nooit in mijn handen gehad.

                      als ik dan toch een minpunt moet geven, de blauwe kleur van de symbolen is heeft een iets lichtere tint dan die van op de camera.

                      Ik kan die grip alleen maar aanraden en heb nog geen moment spijt gehad dat ik die gekocht heb.

                      EDIT: ben even vergeten te zeggen dat ik de gewone grip heb en niet die grip met het lcd scherm.
                      Die zonder baterijen heb je al voor 40 euro
                      Last edited by Krispol; 25 mei 2009, 20:13. Reden: toevoegen info

                      Comment

                      Working...
                      X