Ik zit met het volgende probleem: Ik vertrek over een kleine 2 maanden naar Guatemala en Honduras. Ik ben op zoek naar een rugzak die mijn reflex (Nikon D60) met 2 lenzen en wat prulletjes zoals oplader enzo in kan, maar ook waar er genoeg plaats is om een jas/trui, eten, drinken, documenten, ... in te steken. Wegens "veiligheidsoverwegingen" wil ik ook dat de zak er als een rugzak uitziet en niet een die schreeuwt: "Camera hier, camera hier!"
Ik zat te denken aan de Rover AW II, maar deze wordt blijkbaar in België niet meer ingevoerd (volgens de importeur). Ik zou de rugzak graag ook eens proberen voor ik ze aankoop, aangezien ik nogal groot ben (1m85) en nogal zwaar gebouwd ben (mijn trui neemt blijkbaar nogal wat plaats in...
). De rugzak moet goed zitten.
Om een voorbeeld te geven van wat niet goed is: een compudaypack: fotogedeelte is goed, maar de zak zelf is te klein en het topcompartiment is ook niet groot genoeg om mijn spullen in te krijgen.
Iemand een idee?
Ik zat te denken aan de Rover AW II, maar deze wordt blijkbaar in België niet meer ingevoerd (volgens de importeur). Ik zou de rugzak graag ook eens proberen voor ik ze aankoop, aangezien ik nogal groot ben (1m85) en nogal zwaar gebouwd ben (mijn trui neemt blijkbaar nogal wat plaats in...

Om een voorbeeld te geven van wat niet goed is: een compudaypack: fotogedeelte is goed, maar de zak zelf is te klein en het topcompartiment is ook niet groot genoeg om mijn spullen in te krijgen.
Iemand een idee?
Comment