Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson R2400 donkere slechte prints

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Epson R2400 donkere slechte prints

Beste allemaal,
    Als ik print met Windows Vista op mijn grote vast computer komen mijn prints er veel te donker uit. Doe ik dezelfde print met mijn laptop dan zijn ze goed. Ik heb alle instelling voor zover ik die weet te vinden kleurbeheer en in photoshop hetzelfde gezet als van mijn laptop maar het helpt niks. Zitter er ergens verborgen instellingen die ik ook nog moet wissen. Weet iemand waar ik die kan vinden. Ik heb verleden week mijn vaste computer geformateerd en alle stuurprogramma's vernieuwd maar het heeft niks geholpen. Wie kan mij helpenn Grtjes, Elvy

Re: Epson R2400 donkere slechte prints

heeft allemaal te maken met de printerdrivers en de printprofiles...

is soms moeilijk om goed te krijgen... heb er ook lang mee gesukkelt...
    verschillende versies van drivers gemixed... tracht de driver te desinstalleren en de laatste er op te zetten van Epson, let op dat je niet mixt tussen taal versies...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Bedankt voor je reactie . Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de installatie cd van epson erin gedaan met de driver. Ik dacht dat het voldoende was om die van de Epson site af te halen en dat de driver op de cd niet geschikt was voor Vista. Daarna deed hij het beter de kleuren waren lichter. Het is nog niet optimaal. Ik ga er morgen de orignele cartridges inzetten misschien is het dan perfect.
      Heb je nog tips voor mij? grtjes,Elvy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elvybarbar Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie . Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de installatie cd van epson erin gedaan met de driver. Ik dacht dat het voldoende was om die van de Epson site af te halen en dat de driver op de cd niet geschikt was voor Vista. Daarna deed hij het beter de kleuren waren lichter. Het is nog niet optimaal. Ik ga er morgen de orignele cartridges inzetten misschien is het dan perfect.
        Heb je nog tips voor mij? grtjes,Elvy
        je moet het optimaal krijgen, zeker niet stoppen voor dat je dat bereikt, 't is een erg goede printer, als hij goed afgesteld staat (lees juiste drivers en print profiles)
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
        X