Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoekzoekers Seagull voor ( bijna ) alle merken ... ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoekzoekers Seagull voor ( bijna ) alle merken ... ???

Naar het schijnt een cloon van de Minolta VN , de 2 instelbare vergrotingen variëren van 1,25/2.5 voor 28 Euro over 1/2 - 1 /2.5 tot 1/3 voor 44 Euro ( incl. verzending).
    Iemand ervaring ? Verschil met bvb de Canon type C relevant ???

Re: Hoekzoekers Seagull voor ( bijna ) alle merken ... ???

Volgens mij verkopen ze die bij fotoshopaalten. En met die heb ik wel ervaring. Is wel een goede voor zijn prijs. En met mijn 1,6 crop factor camera heb ik nog volledige zoeker beeld. En kan ik alle foto informatie nog zien die zich onder de beeld bevind.
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
      Volgens mij verkopen ze die bij fotoshopaalten. En met die heb ik wel ervaring. Is wel een goede voor zijn prijs. En met mijn 1,6 crop factor camera heb ik nog volledige zoeker beeld. En kan ik alle foto informatie nog zien die zich onder de beeld bevind.
      Bedankt voor de feedback, is inderdaad de Seagull 1X / 2X ... maar dan aan 70 euro ... deze is te krijgen voor 31 Euro incl. verzending

Comment

Heb je een linkje naar de e-bay zoeker van €31?
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik heb hem gekocht ergens in Kuringen. Tussen de 50 en 60€.

Dit is de link : http://www.2dehands.be/hoekzoeker-vo...foto_access=14

Ik ben er redelijk tevreden van. Beel id scherp en zeker een aanrader voor Makro fotografie.
          Sony A77, Sony 16-105, Sony 50 1,8 ,Sigma 105 2,8 macro, Minolta 18-70, Minolta 75-300. Giotto statief, Sony 70-400 SSM, Minolta 5d (terug in de kast = zie 1), NEX5N met 18-55 en 16 2,8.

Comment

Working...
          X