Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adapterplaatje?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Adapterplaatje?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb een Nikon D60, maar mijn vader had nog een externe flitser van minolta.

Nou is mijn vraag, bestaan er adapterplaatjes of voetjes, die ik op de nikon D60 kan zetten, zodat ik de minolta externe flitser kan gebruiken?

Re: Adapterplaatje?

Minolta (nu Sony) is altijd een buitenbeenje geweest inzake hun flitsvoetje, ik weet dat er aanpassingen bestaan om een gewone flitsvoet op een minolta te gebruiken, het omgekeerde heb ik nog niet gezien. In het algemeen gesproken ben je beter af met een flits van het eigen merk of specifiek voor het merk. Ik zou er dus geen kosten aan doen, maar uitkijken voor een recente Nikonflits.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

kan je ze nie of camera gebruiken?
      daar bestaan oplossingen zat voor
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        kan je ze nie of camera gebruiken?
        daar bestaan oplossingen zat voor

Ook off camera zit je nog opgeschept met de eigenzinige voet van een minoltaflitser, die je dus ook in geen hotschoe kwijt kunt, en een PC aansluiting zal er ook niet opzitten vrees ik ?

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jefje Bekijk bericht
          Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb een Nikon D60, maar mijn vader had nog een externe flitser van minolta.

Nou is mijn vraag, bestaan er adapterplaatjes of voetjes, die ik op de nikon D60 kan zetten, zodat ik de minolta externe flitser kan gebruiken?
          Adaptervoetjes voor de minolta's heb je in alle modellen (van Minolta naar Hotshoe en andersom, van Minolta naar statief enz).
          Welke flitser heb je?

Heb hier nog een aantal blokjes liggen.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            Adaptervoetjes voor de minolta's heb je in alle modellen (van Minolta naar Hotshoe en andersom, van Minolta naar statief enz).
            Welke flitser heb je?

Heb hier nog een aantal blokjes liggen.
            Ik heb de 3500 xi liggen. U zou me er heel erg mee helpen!
            Ik wil deze gewoon bovenop men Nikon D60 plaatsen

Last edited by Jefje; 13 mei 2009, 21:52.

Comment

Working...
            X