Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Memory Stick PRO Duo.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Memory Stick PRO Duo.

hallo,
    Ik zit met een probleempje: ik ben net terug van Parijs en heb daar een hele boel foto's getrokken. Nu ben ik thuis en probeer ik de foto's op computer te plaatsen maar ik krijg steeds een fout melding ( de schijf die u hebt geplaats kan niet door deze computer worden gelezen.)
    Ik heb deze geheugenkaart al vaak gebruikt maar nu is het de eerste keer dat die niet werkt en ik wil mijn foto's echt niet kwijt!!!!!
    Kan iemand me helpen?
    Bedankt.
    Eva

Re: Memory Stick PRO Duo.

Misschien ligt het aan de kaartlezer van je computer. Heb je het al eens geprobeerd op een andere computer?
    Jochenvde Photography
    Flickr

Comment

Als je kans wil hebben om je materiaal te redden, moet je zien dat er in ieder geval niets meer op dat kaartje geschreven wordt. Dit zijn enkele mogelijkheden:
      1. Probeer het kaartje te lezen via een andere kaartlezer en via andere PC's
      2. Kan je camera de beelden op je kaartje nog lezen? Zo ja, veel camera's kunnen rechtstreeks op de PC aangesloten worden en op die manier kan je de beelden nog recupereren
      3. Als de bovenstaande opties niet werken, kan je hopen op het volgende : sommige merken van kaartjes leveren tools om defecte kaartjes **proberen** te lezen. Dit is zeker zo bij SanDisk. Je kan proberen of die tools voor jouw kaartje werken. Een search op het internet levert allicht wel een aantal tools op.
      Laat maar horen of je nog hulp nodig hebt. Veel succes!
      Dominique

Comment

Gebruik je de bijgeleverde adapter ? Indien ja kan daar het probleem liggen. Anders het kaartje terug in de camera steken en de foto's overzetten via de usbkabel.
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

Comment

1. ik kan de fotos niet bekijken op mijn toestel.
          2. Ik heb al geprobeerd via verschillende computers (met kaartleezer en rechtstreeks met een kabeltje van mijn toestel naar de computer) om mijn fotos te importeren maar het lukt niet.
          AAAAA ik wil mijn fotos niet kwijt

Comment

Probeer eens met een van deze :

Recover Files

ADRC Data Recovery Tools 1
            α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
            Flickr____No place to be

Comment

Working...
            X