Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandstalige review Nikon SPeedlight SB-900 flitser

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nederlandstalige review Nikon SPeedlight SB-900 flitser

Voor de geďnteresseerden he

Nikon Speedlight SB-900
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: Nederlandstalige review Nikon SPeedlight SB-900 flitser

Dank voor de post, ga dit eens aandachtig lezen !

Comment

Re: Nederlandstalige review Nikon SPeedlight SB-900 flitser

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Voor de geďnteresseerden he

Nikon Speedlight SB-900
      Volledig mee eens, het was ook mijn eerste gedacht van het bijgeleverde statiefvoetje, jammer dat daar geen metalen draadbus meer insteekt.

Verder ervaar ik deze SB900 flitsen als veel zachter van licht, tegenover mijn SB-800 flitsen, zelfs als deze niet op EVEN staat ingesteld, waarschijnlijk door het grotere lichtoppervlak.

Wat ik wel niet ondervind, is dat het flitsvoetje moeilijk in de SC-29 past, hier absoluut geen spannertje.

Wat ik in sommige gevallen wel mis, is dat de mogelijkheid voor het gebruik van een SC-19 flitskabel er niet meer is, ik vond het gebruik van deze kabel wel handig, als draadloos wat moeilijker gaat, gaat niets boven een TTL kabel.

Wat ook een fameuze meerwaarde geeft, is dat sinds de komst van de SB-600, SB-800 en SB-900 de flitsvoet van metaal is, en de klemming een snelkoppeling, wat je maar bij weinig merken terugvindt.

Verder vind ik het knappe gebruiksvriendelijke flitsen.

Comment

Working...
      X