Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitser en waistbelt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flitser en waistbelt

Ik heb sinds kort een lowepro waistbelt deluxe aangeschaft als tijdelijke vervanger (voornamelijk bij reportages) van mijn fastpack 350. Ik zoek daarvoor een tasje waarin ik mijn flitser (580 II) kan opbergen op de momenten dat ik 'm niet nodig heb (de flitser op mijn 40D met batterypack laten vind ik gezien het gewicht niet handig).
    Ikzelf zat te denken aan de lowepro sliplock pouch 50 AW, maar zijn er ook andere alternatieven denkbaar?
    EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

Re: Flitser en waistbelt

is dat met de 580 niet meegeleverd? bij de NikonSB800 kreeg je dat met je flitser meegeleverd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
      is dat met de 580 niet meegeleverd? bij de NikonSB800 kreeg je dat met je flitser meegeleverd
      Daar zit wel een tasje bij, maar dat kan je nergens aan bevestigen.
      EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

Comment

Het tasje van de SB800 is wel voorzien om aan een riem te hangen, en kan je nabestellen voor circa $16, denk dat je er ook een Canon flits in kwijt kan

Comment

Working...
        X