Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsdaling grip d300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: prijsdaling grip d300

Bij Konijn staat hij nu opnieuw op 152€. Aangezien ik tot nu toe voor alles al bij Art & Craft ben gaan kopen vroeg ik hoe het kwam dat zij op 239€ zitten.

De enige verklaring die zij mij konden geven was dat er in de UK een actie gelopen heeft D300 icm grip en dat ze die batchen uiteen gehaald hebben.

Iemand anders een verklaring hiervoor?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jellevanaalst Bekijk bericht
      Ok, voor de EN-EL4 wel bijkopen he Voor niets gaat de zon op, mij gedacht
      batterijke, laderke, gripsluiting...ca. EUR 250...
      Ik heb gewoon een gebruikte D2h gekocht en nieuwe accu en dopje en ik had een prima camera erbij voor €200.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Bij Konijn staat hij nu opnieuw op 152€. Aangezien ik tot nu toe voor alles al bij Art & Craft ben gaan kopen vroeg ik hoe het kwam dat zij op 239€ zitten.

De enige verklaring die zij mij konden geven was dat er in de UK een actie gelopen heeft D300 icm grip en dat ze die batchen uiteen gehaald hebben.

Iemand anders een verklaring hiervoor?
        ik heb deze week ook een grip gekocht bij konijn en idd ook 149 euro betaald
        kwas eerst even vlakbij bij foto dali binnengesprongen en daar lag ook de grip welliswaar aan 300 euro, toen ik dat even aan de juffrouw melde zei ze me dat ze het wist dat ie elders een pak goedkoper was maar dat ze hem aan die prijs moest verkopen omdat ze deze ingekocht hadden toen die grip nog zo prijzig was....zelfs een telefoontje hielp niet de prijs bleef hetzelfde ....dan maar wat auto rijden naar konijn...
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Grip besteld aan 152€
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Pff.. die van de 5DII mag anders ook wel 100 euro zakken!

Comment

Working...
            X