Re: Raar verhaal.
Emanuel,
't ziet er inderdaad niet echt pluis uit ...
Heb je geen enkel document ontvangen bij levering van dit scherm ?
Al was het maar een vervoersdocument, dat je eventueel aan Dell kan voorleggen ...
Dell is daar normaal gezien zeer streng op, geen servicetag = geen hulp
Het is juist aan dit nummer dat ze weten dat het om 'originele' producten gaat.
Ik zou Qsix blijven bestoken en desnoods dreigen met een rechtzaak en/of een ruimere persaandacht te geven. (klacht indienen bij economische inspectie ?)
Veel zal dit wellicht niet uithalen, maar je weet nooit dat het toch nog goed komt.
Veel sterkte nog
Emanuel,
't ziet er inderdaad niet echt pluis uit ...

Heb je geen enkel document ontvangen bij levering van dit scherm ?
Al was het maar een vervoersdocument, dat je eventueel aan Dell kan voorleggen ...
Dell is daar normaal gezien zeer streng op, geen servicetag = geen hulp
Het is juist aan dit nummer dat ze weten dat het om 'originele' producten gaat.
Ik zou Qsix blijven bestoken en desnoods dreigen met een rechtzaak en/of een ruimere persaandacht te geven. (klacht indienen bij economische inspectie ?)
Veel zal dit wellicht niet uithalen, maar je weet nooit dat het toch nog goed komt.
Veel sterkte nog

Comment