Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

symbian gps logger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• symbian gps logger

Ik heb nu een nokia E65 en extern gps apparaatje dat locatie doorgeeft aan gsm via bluetooth.

Ik ben nu op zoek naar een programmatje dat ik op gsm kan installeren (os gsm=symbian) dat om de zoveel seconden de gps locatie onthoudt, zodat ik deze nadien kan synchroniseren met foto's uit mijn Nikon D80.

tips?
    Nikon

Re: symbian gps logger

Als je met je Camera foto's maakt en met je gsm de locaties registreert, staan de 2 bestanden niet in verbinding met elkaar. Het lijkt mij een beetje onmogelijk tenzij je als je een foto neemt manueel de locatie registreert. Maar dan ben je aan het fotograferen, registreren,.. laat staan nog eens bewerken in RAW en dan synchroniseren.

Het zal veel tijd in beslag nemen. En als je om de zoveel seconden locaties laat registreren, zal je veel moeten gaan zoeken..
    Canon EOS 1D + Tamron 28-75 F2.8 + Canon 50mm F1.8 + Canon 300mm F4 L

"Photography is truth."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganon Bekijk bericht
      Als je met je Camera foto's maakt en met je gsm de locaties registreert, staan de 2 bestanden niet in verbinding met elkaar.
      Dat hoeft ook niet, zolang de klok van je camera maar synchroon met je GPS logger werkt weet de softyware achteraf perfect WANNEER je WAAR een foto genomen hebt.
      Zo werkt mijn Gisteq perfect.

Comment

Google eens op Di-GPS
        Nikon D300, D50 -- Sigma 10-20 f/4-5.6 -- Sigma 24-70 f/2.8 -- Nikor 70-200 f/2.8 VRII -- Nikor 50mm f/1.8 -- Nikor 85 f/1.4

Comment

Working...
        X