Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dell 2209WA

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dell 2209WA

Ik overweeg de aankoop van deze monitor. Het voornaamste min punt, volgens de reviewers, is het ontbreken van 1:1 scaling.
    Het is niet mijn bedoeling om films te bekijken, alleen foto's bewerken en bekijken.
    Mijn vraag is concreet of het ontbreken van 1:1 scaling er ook voor zorgt dat bij het fullscreen weergeven van foto's in allerlei hoogte-breedte verhoudingen (niet 16:10), deze schermvullend worden uitgerokken of samengeduwd?
    Ik durf het resultaat hiervan mij niet eens voorstellen, dus ik zou het erg waarderen indien iemand mij kan uitleggen hoe dit in elkaar zit.

Uiteraard zijn alle ervaringen van gebruikers van dit scherm welkom.
    Fuuu…tsjie
    www.wouldbephotography.be

Re: Dell 2209WA

Hallo,

Heb me een tijdje terug ook een dell scherm aangekocht.

http://www.qsix.eu/product_info.php/...fa9f08a8b79294

In bovenstaande link zie je uw scherm bij het bedrijf waar ik het heb aangekocht.
    100% betrouwbaar een 100% dead pixel free en 5 jaar garantie, tegen een goedkopere prijs dan dell zelf.

Ik heb me zelf de 27" uitvoering gekocht, en ben er super tevreden over.

Beeld wordt niet uitgerokken of zo. Geen schrik van hebben, je zal het je niet beklagen.
    Scherm heeft een ips panel en is ideaal om foto's te bewerken.

Succes.
    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Re: Dell 2209WA

Bedankt voor de reactie. Ben in die technische aanduidingen niet zo thuis, en bij webverkoop valt er weinig uit te proberen.

Is het dan misschien zo dat de foto, ongeacht de pixelgrootte, steeds zo groot mogelijk, in de juiste verhouding op het scherm wordt geplaatst?
      (Heb ondertussen dit nog gevonden: http://www.tftcentral.co.uk/featurescontent.htm#1:1 )

Bij Qsix is de prijs inderdaad lager dan bij Dell, maar jammer genoeg niet de zilverkleurige versie.

Heeft iemand ervaring met de dienst na verkoop van Dell?
      Last edited by wouldbe; 29 maart 2009, 21:18.
      Fuuu…tsjie
      www.wouldbephotography.be

Comment

Working...
      X