Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crumplerervaringen gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Crumplerervaringen gezocht

momenteel heb ik een Muffin Top Half Photo Backpack.
    Ik heb deze nog maar sinds Kerstmis, maar nu heb ik een 55-200 gekocht en ik zou deze graag op mijn body bevestigd laten... dus is mijn huidige crumpler wat klein geworden en heb ik geen plaats meer voor in de toekomst.

Nu was ik eens aan het kijken naar de messengerbags van Crumpler, met name de Muffin top 5500/7500 en de Messenger boy 5500/7500.

Ik weet dat mijn materiaal er in zou geraken, maar op de foto's is alles gedemonteerd en ik zou nu graag weten of mijn D60 + 55-200 er in geraakt, gemonteerd.

en wat er in het geheel zou inmoeten: D60+55-200, 18-55, filters, extra batterij, geheugenkaarten en wat andere kleine rommel.
    Veel materiaal is het dus niet, maar ik zou écht wel mijn camera in zijn geheel er willen inkrijgen.

Iemand die het weet?

(en ja ik blijf bij Crumpler, vooral omdat ze er zo casual uitzien )

Re: Crumplerervaringen gezocht

Ikzelf heb deCrumpler One Fifty Daily, nu bijna 2 jaar en zeer tevreden van

Heb de type's eens bekenen en aan de afmetingen en foto's te zien past jou toestel met lens er zeker in, zijn beide intern minstens 15,5cm diep dus met D60 met lens erop moet dit normaal passen.

Als je 100% zeker wilt zijn kun je mss naar winkel rijden en passen he.;. Heb ik met de mijn foto en laptoptas ook gedaan voor alle zekerheid.
    Nikon D90 / Nikon 18-70mm f:3,5~4,5 / Nikon 35mm f:1,8 / Nikon 50mm f:1,4 / Sigma 120-300mm f:2,8 / Sigma 10-20mm f:4~5,6 / Nikon SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem@home Bekijk bericht
      Ikzelf heb deCrumpler One Fifty Daily, nu bijna 2 jaar en zeer tevreden van

Heb de type's eens bekenen en aan de afmetingen en foto's te zien past jou toestel met lens er zeker in, zijn beide intern minstens 15,5cm diep dus met D60 met lens erop moet dit normaal passen.

Als je 100% zeker wilt zijn kun je mss naar winkel rijden en passen he.;. Heb ik met de mijn foto en laptoptas ook gedaan voor alle zekerheid.
      ik heb geen auto niemand hier thuis trouwens, daarom dat ik zoveel vragen moet stellen op fora

bedankt voor de info, ik heb er ineens eentje besteld. Ik kon uit de info op de site echt geen deftig beeld vormen.

nog eens bedankt voor de snelle info, mijn huidige rugzak is al bijna verkocht, dus ik had al bijna zonder gezeten.

Comment

Op cambags.com is veel informatie te vinden van gebruikers; heel nuttig om een goede eerste indruk te krijgen wat er zoal in een tas past ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
          Op cambags.com is veel informatie te vinden van gebruikers; heel nuttig om een goede eerste indruk te krijgen wat er zoal in een tas past ...
          die site had ik al ergens gevonden, maar ik heb de slechte gewoonte om onoverzichtelijke websites gewoon te sluiten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vollmond Bekijk bericht
            ik heb geen auto niemand hier thuis trouwens,
            Met bussen en treinen kun je ook rijden, zelfs op de fiets kan dat..
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              Met bussen en treinen kun je ook rijden, zelfs op de fiets kan dat..
              ik heb hier nergens in de buurt een crumplerverdeler in de buurt, tot zover ik weet toch. En om met de fiets naar bvb Konijnenberg te rijden heb ik niet bepaald de tijd

en ik ben nu eenmaal geen fan van het openbaar vervoer

soit, normaal gezien heb ik geen problemen met online shops, véél keus ook natuurlijk, maar nu had ik de pech dat er op de website van Crumpler zelf niet echt nuttige foto's stonden

dit terzijde, ik heb vandaag mijn muffin top 7500 al aangekregen, het ziet er compact uit, maar alles kan erin zoals ik het wil. Aanrader voor mensen met niet té veel equipment (of als reserve als je niet veel moet meenemen).

Comment

Zijn er winkels in België waar Crumpler tassen verkocht worden? Ik zou wel graag mijn materiaal even passen vooraleer ik een tas koop

Comment

Studio 73 lijkt er heel wat te hebben, en dit in tegenstelling tot Konijn. Toch maar eerst op voorhand checken of een bepaald type wel in voorraad is?
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Studio 73 zou evt een optie zijn, tenzij er iemand een verdeler weet ergens in West / Oost Vlaanderen (regio Gent / Kortrijk).

Alvast bedankt

Comment

Working...
                    X