Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met opslagkaartje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Probleem met opslagkaartje

Hallo.
    Als ik foto's afhaal van mijn opslagkaartje Sony en op de pc zet en dan bv. weer foto's terugkopieer op dit opslagkaartje, dan krijg ik geen foto te zien via de beeldweergave van mijn camera (Sony 350).
    Maar steek ik dit opslagkaartje terug in de pc (rechtstreeks of via het kabeltje) , dan zie ik dat er wel foto's staan op dit opslagkaartje.

Doe ik alles hetzelfde met een ander opslagkaartje Lexar, dan krijg ik wel foto's te zien via de beeldweergave op de camera.

Wat kan er mis zijn met het opslagkaartje Sony?

Alvast bedankt.

Re: Probleem met opslagkaartje

Mogelijk zit je niet in de juiste map (directory). Je toestel maakt onderverdelingen op je cf-kaartje. Bij het terugzetten van de pc naar je toestel zet je ze mogelijk niet in de juiste map.
    ??????
    Anderen weten wellicht nog veel meer.....
    Groet, Jan

Comment

Het zal zelden gebeuren dat je camera foto's kan uitlezen die op je pc bewerkt zijn. Gewoon een foto draaien in een eenvoudige viewer kan al voldoende zijn om het je toestel onmogelijk te maken die foto nog te herkennen. Dit is geen fout van je kaartje, maar dus gewoon een beperking van je toestel.
      Maar waarom zou je foto's van je pc terug op je toestel willen zetten?

mvg
      Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Bij Nikon is het al voldoende om de foto's alleen maar een keer heen en weer te halen cam->comp->cam om ze onzichtbaar te maken op je display.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Bij Nikon is het al voldoende om de foto's alleen maar een keer heen en weer te halen cam->comp->cam om ze onzichtbaar te maken op je display.
          Dat is bij Canon net zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Dat is bij Canon net zo.

Ik heb daar geen enkel probleem mee, want waarom zou je dit doen?
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Dit is geen defect maar bewust zo gemaakt.
              Mijn foto's
              Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht

Ik heb daar geen enkel probleem mee, want waarom zou je dit doen?
                Op uitstap met school een stuk of 20 foto's getrokken. Deze thuis bewerkt en terug op het
                kaartje gezet om ze in school in te lezen. (Neem in het vervolg mijn kaartlezer mee). Dus
                toen ik de bewerkte foto's wou bekijken op mijn schermpje, kreeg ik enkel de mededeling
                dat dit onbekende foto's waren o.i.d. Toen durfde ik met mijn toestel ook geen foto's meer
                te nemen vooraleer ik ze had ingeladen omdat ik vreesde dat mijn toestel ze mogelijk zou
                overschrijven. That's all.

Comment

Working...
                X