heeft iemand ervaring met deze lens ? Ik ken er dus niets van dus even vragen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS HSM Nikon
Collapse
X
-
Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS HSM Nikon
heeft iemand ervaring met deze lens ? Ik ken er dus niets van dus even vragenLabels: Geen
-
-
Re: Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS HSM Nikon
Ik heb deze lens ben er heel content van. Als ik ze vergelijk met de nikkor 18-200 mm vind ik dat ze precies iets lichtsterker is en ze is allessinds groter dan de nikkor wat dan weer een nadeel is . Al bij al ben ik heel tevreden over deze lens. Waarschijnlijk niet goed genoeg als je professioneel wilt bezig zijn maar als je zoals mij deze enkel gebruikt als hobby en om op reis mooie foto's te nemen dan is dit een uitstekende lens. De prijs is ook zeer goed want vroeger (6maand geleden) koste deze lens ca 550 euro.
Indien je vragen hebt of foto's wilt zien kan je mij altijd mailen. Btw nooit lensen moeten wisselen vind ik echt zaligNikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nick DS Bekijk berichtAls ik ze vergelijk met de nikkor 18-200 mm vind ik dat ze precies iets lichtsterker is
3.5-6.3 lijkt mij een stuk lichtsterker als 3.5-5.6, of toch nietNikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtAls je er niks van kan, zal een andere lens ook niet helpen, eerder een boek.
ik doe niets profesioneel he moest misschien duidelijker zijn geweest in startpost. Ik bedoelde als de honden op afstand zijn in beweging gaat deze een degelijke foto kunnen nemen ? Want van die waarden weet ik niets af. Momenteel staat zo'n startlens op van 18-55 en kun je niet al te ver mee aan
Comment
Comment