hallo,ik zoek een nederlandstalige handleiding voor een sb 900 flits,ik bezit enkel een engelse en spaanse.dankuwel
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nederlandstalige handleiding sb900
Collapse
X
-
-
Re: nederlandstalige handleiding sb900
staat die dan niet op de website van Nikon? Daar heb je toch alle handleidingen beschikbaar?
je moet blijkbaar wel effe registreren...With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
-
Oorspronkelijk geplaatst door galens Bekijk berichthallo,ik zoek een nederlandstalige handleiding voor een sb 900 flits,ik bezit enkel een engelse en spaanse.dankuwel
Indien het niet lukt, wil ik je deze via Email doorsturen.
Comment
-
Eens GOOGELEN voor je hier een vraag stelt kan nooit geen kwaad.CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phote4you Bekijk berichtEens GOOGELEN voor je hier een vraag stelt kan nooit geen kwaad.
Eigenaardig genoeg, kan je via je eigen registratie doorlinken naar iemand anders of een forum.
Bovenstaande link zou dus moeten werken, (hopelijk).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtWeet je wat ik het ergste vind? De TS krijgt het hier op een schoteltje,is vandaag om 13.36u nog on line geweest en een reactie of dank kan er blijkbaar niet af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtWeet je wat ik het ergste vind? De TS krijgt het hier op een schoteltje,is vandaag om 13.36u nog on line geweest en een reactie of dank kan er blijkbaar niet af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtTS. heeft mij wel via PM een bedankje gestuurd.
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk berichtZe zijn hier soms nogal redelijk snel om de mensen hun 'kap' te zitten he'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtDat zie ik.
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Als je (nederlandstalige) handleidingen zoekt is dit een goeie site, maar de meest recente toestellen staan er meestal niet op. ook de SB900 niet (SB800 wel)
Toch de moeite waard op bij de favorieten te zetten.
Edit Mod : gebruikers handleidingen zijn copyrighted, daarom werd de link verwiiderd.Last edited by Franciskine; 4 maart 2009, 20:08.Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR
Comment
-
-
hoi, ik heb een tijd geleden een SB800 gekocht met hetzelfde probleem , die handleiding kon je toen bij Nikon omruilen, ik heb hem wel moeten opsturen naar Ierland, na mailverkeer, en had na 14 dagen een nieuwe in de bus.
Ik weet niet of dat nu nog kan, je kan altijd een mailtje naar Nikon sturen om het te vragen. Daar kan je niets mee verliezen.
grtjs JozefD800 en een goed glasservies
Comment
Comment