Ben van plan om morgen eens op tassenjacht te gaan.
Zou liefst een heuptas model hebben, zodat ik makelijk aan accesoires zoals lenzen/flits kan tijdens het fotograferen.
Wat moet erin passen?
- D700 + PDK1 (bij voorkeur AAN de body)
- Nikkor 70-200 F/2.8 VR (bij voorkeur AAN de body)
- Nikkor 24-70 f/2.8 VR
- Speedlight (deze kan desnoods achterwege gelaten worden)
Aangezien ik de 2 lenzen die ik hierboven vermeld nog gekocht heb (eerst centjes sparen ) kan ik het dus niet in de winkel passen. Maar deze komen er zeker en vast aan en ik zou niet willen dat ik nogmaals een nieuwe tas moet kopen als het zover is.
Ik had gedacht aan de Think Tank Speed Racer.
Ofwel de Lowepro off-trail 2
Weer iemand of bovenstaande tassen zouden passen? Of zijn er misschien nog andere mogelijkheden?
Voor zover ik kan vinden zijn bovenstaande tassen de grootste heuptassen die te koop zijn.
Alvast bedankt!
Zou liefst een heuptas model hebben, zodat ik makelijk aan accesoires zoals lenzen/flits kan tijdens het fotograferen.
Wat moet erin passen?
- D700 + PDK1 (bij voorkeur AAN de body)
- Nikkor 70-200 F/2.8 VR (bij voorkeur AAN de body)
- Nikkor 24-70 f/2.8 VR
- Speedlight (deze kan desnoods achterwege gelaten worden)
Aangezien ik de 2 lenzen die ik hierboven vermeld nog gekocht heb (eerst centjes sparen ) kan ik het dus niet in de winkel passen. Maar deze komen er zeker en vast aan en ik zou niet willen dat ik nogmaals een nieuwe tas moet kopen als het zover is.
Ik had gedacht aan de Think Tank Speed Racer.
Ofwel de Lowepro off-trail 2
Weer iemand of bovenstaande tassen zouden passen? Of zijn er misschien nog andere mogelijkheden?
Voor zover ik kan vinden zijn bovenstaande tassen de grootste heuptassen die te koop zijn.
Alvast bedankt!
Comment