Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verschil tussen canon RS-80N3 en TC-80N3 ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• verschil tussen canon RS-80N3 en TC-80N3 ?

Als ik de beschrijving lees van :

Canon RS-80N3 Afstandsbediening

Volledige controle over lichtmeetsysteem, scherpstelling en ontspannen van de sluiter. 80cm kabellengte.

Canon TC-80N3 timer/afstandsbediening

Volledige controle over lichtmeetsysteem, scherpstelling en ontspannen van de sluiter. 80cm kabellengte. Zelfontspanfunctie, Timerfunctie voor tijdopnamen, Interval timerfunctie,

Als ik voor nachtfotografie door middel van de afstandbediening de sluiter wil open zetten en na ettelijke minuten de sluiter wil sluiten (door eventueel nog eens te drukken) ...kan ik dat dan met de RS-80N3 ?

Of bedoelen ze met "Volledige controle ..ontspannen van de sluiter" dat je de knop de hele tijd moet inhouden om de sluiter open te houden ?

het verschil tussen 40 euro en 130 euro zit toch niet alleen in de timer hoop ik ?

Re: verschil tussen canon RS-80N3 en TC-80N3 ?

Met de RS-80N3 kan je ook BULB doen hoor. Je schuift een klepje naar boven, waardoor de ontspanknop wordt vastgezet. De andere (TC) kan je ook programmeren om op bepaalde intervallen foto's te nemen dacht ik

Comment

Re: verschil tussen canon RS-80N3 en TC-80N3 ?

weird, met de search vond ik niks over de tc-80n3 hier maar wel via google een topic op belgiumdigital met de info die ik nodig had ...

Ik ga toch voor de tc-80N3 voor de manier waarop je timer-interval met exposure count (voor bracketing) kunt combineren.

Comment

Working...
      X