Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ball bungies

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ball bungies

Heeft iemand een suggestie waar ik die - niet via internet in Amerika, of zo - kan kopen?
    Voor een paar dubbeltjes handel veel verzendkosten betalen zie ik niet zo zitten.

Re: Ball bungies

Dankzij Google weet ik nu ook wat Ball-Bungies zijn...

Verzendkosten zal je meestal wel moeten betalen, maar als je ze bijvoorbeeld in Nederland of Duitsland vindt, dan heb je ook kans dat je 10 euro moet betalen voor de verzending.
    Als de kostprijs van de spullen niet hoger is dan 25 euro, dan moet je geen extra kosten betalen bij de import vanuit een land dat niet bij de Europese unie behoort.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

ik heb ze hier gekocht http://flashgels.co.uk/, en ook de gels zijn daar te krijgen... verzendingkosten slechts 1.25£
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ook de mijne komen van flashgels.co.uk.

Prima service, en inderdaad zeer lage extra kosten!
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Of het voordeliger is weet ik niet, maar ik heb de mijne zelf gemaakt. In buitensportwinkels zoals AS Adventure vind je wat je nodig hebt: elastiek aan de lopende meter in alle geuren en kleuren en de "balletjes" vind je er ook (verpakt per twee als ik me goed herinner)...
          www.135mm.be
          @135mm_leuven
          info@135mm.be

Comment

Heb ze gisteren zien liggen in de makro bij gent, bij het kampeermateriaal. 4 euro of zo.

Comment

Google eens op "zeilbinder"

Groet Hans

Comment

Working...
              X