Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LP E6 voor 5DmkII waar op voorraad ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LP E6 voor 5DmkII waar op voorraad ?

Ik vind nergens ( zelfs niet op Ebay ) de LP E6 batterij voor de nieuwe 5D ?
    Binnenkort een paar keer paar dagen weg, en ik zou me toch een stuk beter voelen met een tweede batterijtje in m'n grip, toen ik de grip kocht bijna 1 maand geleden was de batterij al niet meer voorradig . Kloonbatterijtjes zijn uitgesloten, canon heeft deze keer een chip voorzien waarbij enkel de originele bruikbaar zijn. aaaarghhhh....

???

groet
    Marc
    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Re: LP E6 voor 5DmkII waar op voorraad ?

Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
    Ik vind nergens ( zelfs niet op Ebay ) de LP E6 batterij voor de nieuwe 5D ?
    Binnenkort een paar keer paar dagen weg, en ik zou me toch een stuk beter voelen met een tweede batterijtje in m'n grip, toen ik de grip kocht bijna 1 maand geleden was de batterij al niet meer voorradig . Kloonbatterijtjes zijn uitgesloten, canon heeft deze keer een chip voorzien waarbij enkel de originele bruikbaar zijn. aaaarghhhh....

???

groet
    Marc

Nog niemand? Canon heeft zijn eigen batterij onvind (koop) baar gemaakt met die *****chip erin,
    Nog nie genoeg dat je veeeel eurotjes moet neer tellen voor deze camera ?
    Wel een lekker beestje de 5DmkII overigens ondanks de **** batterij.
    Last edited by MDY; 7 maart 2009, 13:52.
    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Ik heb er onlangs eentje besteld bij Rubens en 3 dagen later lag ie in de bus, misschien even een mailtje sturen die richting ?
      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Zou dit niks zijn? http://www.batteryupgrade.com/shopBr...chByPartnumber

Een replacement en een stuk goedkoper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leojan Bekijk bericht
          Zou dit niks zijn? http://www.batteryupgrade.com/shopBr...chByPartnumber

Een replacement en een stuk goedkoper.
          Een toestel kopen van 2500€ met o.a. een speciale technologie om de batterij te monitoren en dan 40 à 50€ bezuinigen op een batterij? Hoe zot is dat niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Een toestel kopen van 2500€ met o.a. een speciale technologie om de batterij te monitoren en dan 40 à 50€ bezuinigen op een batterij? Hoe zot is dat niet?
            Zo zot vind ik dat niet: de prijzen die Canon vraagt voor hun batterijen zijn gewoon veel te hoog. En speciale technologie om de batterij te monitoren ? Leuk gadget, maar ruikt ook verdacht veel naar "vendor lock-in" als je het mij vraagt.
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
              Zo zot vind ik dat niet: de prijzen die Canon vraagt voor hun batterijen zijn gewoon veel te hoog. En speciale technologie om de batterij te monitoren ? Leuk gadget, maar ruikt ook verdacht veel naar "vendor lock-in" als je het mij vraagt.
              Wel, je doet maar. Hierboven staat het alternatief . Ik beknibbel niet op 50€.
              Last edited by hvr_oosterzele; 10 maart 2009, 00:44.

Comment

Working...
              X