Hoi iedereen, ik ben nieuw en heb al meteen een vraag voor jullie.
Ik heb nu bijna een jaar een Sony Alpha 300 en de 18-70mm en 55-200mm kitlenzen.
Voor deze zomer heb ik een roadtrip zuidwest usa gepland, en ik zoek nog een goed beginners statief. Budget is wel beperkt, om het wat moeilijker te maken
Wat wil ik ermee doen:
- Voornamelijk voor op reis mee te nemen op park bezoeken, dus niet zwaar of groot.
- Ik ga het gebruiken om landschappen, zonsondergangen en dergelijke meer te trekken.
- Ik wil absoluut geen camera op de grond zien vallen, dus betrouwbaar voor mijn sony a300+ lens.
- Ik wil absoluut snelkoppeling, gesukkel met op en af schroeven is te gevaarlijk.
Budget: 0-100€
Ik heb mijn oog al laten vallen op volgende modellen:
- Manfrotto 785B MODO TRIPOD (58,5€ bij Konijn)
- Velbon Ultra Maxi M (96,5€ bij konijn)
- Velbon P-Max (met tas) (63€ bij konijn)
Hebben jullie nuttige tips of commentaar i.v.m. deze modellen ?
Of weten jullie een beter prijs/kwaliteit model ?
Dank voor jullie hulp
Groeten
Stan
Ik heb nu bijna een jaar een Sony Alpha 300 en de 18-70mm en 55-200mm kitlenzen.
Voor deze zomer heb ik een roadtrip zuidwest usa gepland, en ik zoek nog een goed beginners statief. Budget is wel beperkt, om het wat moeilijker te maken
Wat wil ik ermee doen:
- Voornamelijk voor op reis mee te nemen op park bezoeken, dus niet zwaar of groot.
- Ik ga het gebruiken om landschappen, zonsondergangen en dergelijke meer te trekken.
- Ik wil absoluut geen camera op de grond zien vallen, dus betrouwbaar voor mijn sony a300+ lens.
- Ik wil absoluut snelkoppeling, gesukkel met op en af schroeven is te gevaarlijk.
Budget: 0-100€
Ik heb mijn oog al laten vallen op volgende modellen:
- Manfrotto 785B MODO TRIPOD (58,5€ bij Konijn)
- Velbon Ultra Maxi M (96,5€ bij konijn)
- Velbon P-Max (met tas) (63€ bij konijn)
Hebben jullie nuttige tips of commentaar i.v.m. deze modellen ?
Of weten jullie een beter prijs/kwaliteit model ?
Dank voor jullie hulp
Groeten
Stan
Comment