Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis strap van SmugMug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gratis strap van SmugMug

Slap zou ik toch niet durven zeggen maar wel een soort van elastice band
    Die een deel uitrekbaar is goed voor kleien schokken op te vangen als je gaat wandelen ofzo.
    Maar heb er eens goed aan getrokken en stop op een bepaald punt toch en kreeg hem niet kapot dus zal het wel meevallen.
    Vooral de band rond nek is van een breder formaat, nogal verschil met de snijdende band van mijn Olympus

Kortweg zalige tip die hier gegeven werd waarvoor mijn dank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
      Maar heb er eens goed aan getrokken en stop op een bepaald punt toch en kreeg hem niet kapot dus zal het wel meevallen.
      Dat zou er nog aan mankeren...
      Naar mijn aanvoelen is de elasticiteit te groot; ik zou niet graag hebben dat mijn 1d het benji-effect ondergaat (of ik het gevolg van dat benji-effect moet ondergaan?)

gr
      Yannick
      Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yannicks Bekijk bericht
        Dat zou er nog aan mankeren...
        Naar mijn aanvoelen is de elasticiteit te groot; ik zou niet graag hebben dat mijn 1d het benji-effect ondergaat (of ik het gevolg van dat benji-effect moet ondergaan?)

gr
        Yannick
        Oplossing een baard laten groeien om de terug slag tegen te houden

Comment

Heb hem ook ontvangen na ong 3 weken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johnny k Bekijk bericht
            oplossing een baard laten groeien om de terug slag tegen te houden :d
            :d:d:d:d:d
            Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

Comment

Working...
            X