Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1280x1024 resolutie op 22/24 inch scherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 1280x1024 resolutie op 22/24 inch scherm

Beste BDers,

Wat geeft 1280x1024 resolutie op een 22/24 inch scherm .
    Hogere resolutie kan mijn huidige grafische kaart niet aan .
    Dus zit daaraan vast .
    Na navraag bij Hp zelf was er maar 1 , ja 1 :-( grafische kaart die ik kon kopen om te upgraden , dus hier ook geen keus en prijskaartje van 150 euro plus kaart is nog niet eens geschikt voor 3D.
    Dus geeft mijn huidige kaart 1280x1024 nog een juiste mooie correcte weergave want de native resolutie van die grotere schermen is groter ?

danks , Patrick.
    Fotografische groeten
    Patrick

Re: 1280x1024 resolutie op 22/24 inch scherm

Op m'n 24" scherm is 1280*900 (want ik wil de 16/10 verhouding behouden) nog acceptabel voor films of het occasionele spelletje, maar voor tekst en foto's is dit toch ver van super. Omdat het scherm zelf alles gaat uitrekken wordt alles waziger.
    Maar een videokaart vervangen kan je heel makkelijk zelf doen, als je geen garantie meer hebt tenminste. Het is maar 1 vijsje losvijzen en de kaart eruit trekken, dan het omgekeerde om de kaart erin te plaatsen en cdrom in de drive. Alleen erop letten welke aansluiting je hebt, pci express of agp, dat kan je makkelijk checken met dit tooltje onder mainboard->graphic interface.
    En anders gaan voor een 19" monitor, die hebben 1280*1024 als native resolutie!
    Last edited by Wataridori; 6 februari 2009, 19:49. Reden: typo
    Flickr

Comment

Heb het zelfde probleem gehad na aankoop 24inch scherm.
      Je moet zeker voor de native resolution gaan voor een goede weergave. Zie onze vriend
      Bij mij is de resolutie 1920x1200 en de oude grafische kaart kon het niet aan. Omdat m'n PC niet meer de nieuwste is wou ik er ook niet te veel aan geven. Ik heb de ATI Radeon HD 3650. Weet niet meer juist hoeveel ik betaald heb, maar dacht dat ik er met drinkgeld bij voor de plaatser met ±70€ vanaf was.
      Flickr

Comment

Morgen , zondag zal ik het zelf kunnen ervaren.
        Vandaag een jonge occasie (2j) Samsung 215TW gekocht met 21" S-Pva scherm.
        Ook nog wat opzoekingswerk gedaan en blijkbaar kan mijn grafische kaart dus meer als ik dacht dat ze zou kunnen(NVIDIA GeForce 6150 LE).
        Maar zoals gezegd morgen kijken wat mijn nieuwe aankoop doet.
        Fotografische groeten
        Patrick

Comment

Working...
        X