Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke DVD speler

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke DVD speler

Voor gebruik in een multimediaruimte zoek ik een DVD speler die perfect jpeg bestanden afspeelt via een Baemer. De DVD spelers die ik privé heb en die enige jaren terug nog € 200, - kosten zijn de resultaten bij afspelen op TV van JPEG foto’s bedroevend slecht. Welk merk of type is aan te bevelen.
    Jan

Re: Welke DVD speler

'k heb ooit eens ne "scott" voor bijna geen geld gekocht die dat wonderlijk goed doet (bij weergave op gewone TV en HDTV, nog niet geprobeerd met beamer.

als de weergave te slecht is, moet je je foto's afwerken op de maat van je medium: dus naar ware pixelgrote zoals je die met je beamer zal projecteren. met een 800x600 beamer zal de maat van die "ware grootte"anders zijn dan met een 1024x768 beamer of met een 1920x1080 beamer

Comment

Re: Welke DVD speler

Ik heb twee jaar geleden een paar dagen een Harddiskrecorder gehad van de Aldie maar die blokkeerde de opnamen van de Nederlandse publieke zenders zodat ik hem weer teruggebracht had. De DVD recorder die er ook in zat gaf de JPEG foto's subliem weer, mijn andere DVD-spelers (niet de goedkoopste) geven zoals gezegd een zeer slechte kwaliteit weer op TV.
      Dit heeft waarschijnlijk te maken met de firmware in die apparaten.
      Dus kan iemand zeggen welke merken en of type standalone DVD-spelers die in staat zijn JPEG-foto's in goede kwaliteit weer te geven.

Comment

Working...
      X