Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

testflits bij canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• testflits bij canon

hey allemaal

misschien een raar vraagje ,maar ik wil graag de Canon Speedlite 430EX II aankopen ,maar ik heb 1 vraagje. Kan je met deze flits ook testflitsen.Is er hier een knopje voor voorzien voordat je echt werkelijk gaat flitsen met je toestel
    alvast bedankt voor jullie reacties

Re: testflits bij canon

Ja dat kan en dat knopje noemt pilot. Als dat knopje rood oplicht, wil dit zeggen dat de flits geladen is en kan je dan testflitsen met dit knopje. Hij flitst dan ook volgens de intensiteit die ingesteld is.
    Palmares: 400D - 70D - 6DII - R6 + Holy Trinity

Comment

hey bedankt mrdc nu ga ik die zeker aankopen :-) die werkt toch goed op mijn canon 450 d he

Comment

Ik vraag me af waarom de mogelijkheid om de flits te testen een doorslaggevend argument kan zijn om hem te kopen.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Ik vraag me af waarom de mogelijkheid om de flits te testen een doorslaggevend argument kan zijn om hem te kopen.
          Mss om te zien of hij wel degelijk werkt
          CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Misschien bedoelt ie wel:testflits om na te gaan of de belichting via TTL-meting wel goed zit,en niet om te kijken of zijn flits wel gaat.

Comment

idd demuro. het is niet de bedoeling om dan te kijken of mijn flits wel gaat of niet met die pilot. Maar ze hadden me gezegd dat dat er zeker moest opstaan voor een goeie flitser te hebben. Ik als leek natuurlijk geloof dat dan allemaal wel,daarom ook dat ik hier eerst eens effe kwam polsen.bedankt
              En tocg vriendelijke groetjes, maar je moet niet zo direct lachen met mensen die er nog bijna niets veel van afweten en soms domme vragen stellen.Daarvoor dient deze topic toch of niet? Of wisten jullie misschien direct alles. Niet dat ik nu kwaad ben in tegendeel maar soms krijg je van die reacties en ja kan daar niet zo goed mee om.Je vragt tenslotte ook maar om iets te leren he nie meer en nie minder. Maar goed in ieder geval hartelijk dank toch iedereen om te reageren :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diron Bekijk bericht
                En tocg vriendelijke groetjes, maar je moet niet zo direct lachen met mensen die er nog bijna niets veel van afweten en soms domme vragen stellen.Daarvoor dient deze topic toch of niet? Of wisten jullie misschien direct alles. Niet dat ik nu kwaad ben in tegendeel maar soms krijg je van die reacties en ja kan daar niet zo goed mee om.Je vragt tenslotte ook maar om iets te leren he nie meer en nie minder.)
                Ik heb in geen enkele reactie ook maar iets van lachen gelezen.
                Als je daarmee al een probleem hebt, kan je beter voorgoed wegblijven....

Comment

Topic verplaatst naar het subforum 'Accessoires'.
                  Mvg Tim

Comment

Working...
                  X