Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterij Grip

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• batterij Grip

Heeft iemand soms ervaring met deze grip ?? Vond deze grip op ebay..

mvg
    Canon EOS 600D , Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM , Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD ASP , flits Sigma EF-610 DG ST Canon

Re: batterij Grip

Bestel liever niet in hongkong, douane kosten alleen al kunnen het prijsvoordeel volledig teniet doen, een A merk hier kost dan niet veel extra meer...

verkoper heeft wel zeer goede reviews zo te merken...
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Heb een phottix alternatief voor de mb-d200 van nikon in gebruik en vind de prijs/kwaliteitverhouding uitstekend.
      M'n originele mb-d200 is trouwens ook stukgegan.
      Douanekosten.....geen last van gehad.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Heb geen ervaring met de batterijgrip, maar wel met de verkoper op ebay! Zeer eerlijke verkoper!
        Ik had een afstandsbediening besteld en is ietsje langer dan een weekje onderweg geweest en van douanekosten geen last gehad!

Mvg,
        LANDSCAPE
        you are braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think

Comment

Ik heb al een paar keer spullen besteld in hongkong (niet enkel fotomateriaal), tot bedragen van ongeveer €100. Nog nooit last gehad van de douane. Vraag eventueel om op de verpakking "gift" of een lagere prijs te laten zetten, en de douane zal er volgens mij nooit naar kijken...
          Zolang je geen grote doos of een pakket dat enkele kilo's weegt besteld, zullen ze daar volgens mij geen aandacht aan besteden.
          (Mijn grootse pakket was ongeveer 70x15x15 en zwaarste ongeveer 1,2Kg)

Grz
          Brecht
          Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Working...
          X