Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thinktank rotation360º

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Thinktank rotation360º

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de Thinktank rotation360º ?
    Ben deze tegengekomen zoekend op het net en lijkt mij een interessante backpack te zijn.

grts
    sieg
    Last edited by Sieg; 13 januari 2009, 05:01.
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Re: Thinktank rotation360º

Niemand ?

Comment

Ik gebruik nogal wat materiaal van ThinkTank, maar niet de Rotation. Waarom spreekt die jou zo aan? De functionaliteit ervan kan je makkelijk oplossen door een speed belt met daaraan de diverse tasjes en lenszakken (ofwel met isolerende padding ofwel de skinvarieteit zonder isolatie), ofwel een heuptas (ThinkTank heeft 3 verschillende maten van behoorlijk groot tot monsterlijk groot)> Daarnaast bestaat er ook de reeks Urban Disguise, waarbij je een schouderstuk kunt kopen om er een rugzak van te maken.

De Rotation is behoorlijk duur voor wat hij biedt. De enkele gebruiker die ik ooit gesproken heb, vond het rotatiesysteem bij momenten erg stroef en de rugzak voor zijn behoeften te klein.

Altijd bereid tot verder info.

Comment

Bedankt voor de reactie !

Tja, ik vond deze nogal interessant omdat je hem in 2 delen kan gebruiken, zowel als heuptas en als rugzak en tevens ook nog met vanalles uit te breiden is.
        Prijs....... ja nogal aan de dure kant, maar lijkt me wel deftig materiaal te zijn van dat merk.
        Als je rekent wat er zoal aan waarde in een rugzak wordt gestoken valt de prijs daarvan goed mee om al dat dure materiaal te beschermen, toch..?

mvg
        sieg

Comment

Working...
        X