Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D60 of Canan 1000D Nodige accessoires voor beginneling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D60 of Canan 1000D Nodige accessoires voor beginneling

Da van die deja vu ken ik.
    Maar soms is het ook wel handig om eens een kleinere tas te hebben als je niet veel mee wil nemen. Kunnen kiezen welke tas het meest geschikt is voor welke situatie is soms wel handig. Maar helaas ook duur...

grz
    Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Re: Nikon D60 of Canan 1000D Nodige accessoires voor beginneling

Hallo allen!!

Omdat ik niet in België was heeft de aankoop van de d60 even op zich moeten laten wachten maar 2 weken geleden was het dan toch zover!

d60 + 18-55 mm lens + 8 Gb kaart + uv filter + lowepro TLZ1
      (zonnekap was nog niet binnen)
      Ook heb ik nog het boek 'Digitale fotografie' van Kelby gekocht.

Vorige week in Praag heb ik alles dan aan een eerste grote test kunnen onderwerpen/mezelf eens kunnen uitleven.

Ik ben zeer tevreden van alles, de tas is zeker niet te klein en zou eventueel nog grotere lenzen toelaten. Ook het boek was zijn geld meer dan waard. Het staat vol nuttige tips.

Natuurlijk heb ik nu ontdekt dat ik nog een aantal extra dingetjes nodig heb Onder andere een tweede batterij, een afstandsbediening en een betere/snellere laptop met photoshop!! Gelukkig had ik al een statief.

Maar ik ben nu al zeer tevreden en zeer gelukkig en ik zou jullie allen willen bedanken voor jullie goede raad. Ik heb er veel van opgestoken!

Tot op het forum!
      Jan

Comment

Working...
      X