Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LowePro Slingshot 200 + statief??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LowePro Slingshot 200 + statief??

Na wat zoekwerk op het internet ben ik nog steeds niet tot een duidelijk antwoord gekomen, dus lanceer ik hier maar mijn vraag.
    Ik heb sinds september vorig jaar een Slingshot 200 en ben daar zeer tevreden over. Maar nu zou ik willen overgaan tot de aankoop van een statief (Manfrotto 715B of 055XDB).
    Kan er een statief bevestigd worden aan de Slingshot 200? er zijn een soort lussen aan de voorkant, maar deze zijn niet elastisch

Is er anders een fototas die wel aan deze eisen voldoet, en rond de prijs van de Slingshot ligt (65€)? Ik heb de Flipside 400 ook al overwogen, maar deze is 100€ bij Konijnenberg (beetje te ver, ben van West-Vlaanderen, en hier zijn er blijkbaar geen fotowinkels die kunnen concurreren met hun prijzen)

Alvast bedankt!!
    Nikon D90 + 18-105 + 50mm 1.8 + 35mm 1.8 + Metz mecablitz 50 AF-1

Re: LowePro Slingshot 200 + statief??

bij geheugenkaart.be heb ik mijn flipside besteld: 106 €
    Zondags besteld, dinsdagmorgen in de bus !!!
    uitstekende service

ik heb ook de slingshot 200 maar krijg daar toch geen statief aan

Comment

Heeft geheugenkaart een winkel om af te halen? Hun site werkt hier niet :s. Bestellen via internet doe ik liever niet, aangezien ik toch eerst de tas eens wil gezien en vastgenomen hebben.
      Winkel die kan concurreren met Konijnberg of dergelijke in West-Vlaanderen of rond Gent zou ideaal zijn.
      Nikon D90 + 18-105 + 50mm 1.8 + 35mm 1.8 + Metz mecablitz 50 AF-1

Comment

Art&Craft (Mariakerke/Gent) valt heel goed mee qua prijzen, maar hebben de Flipside niet in hun gamma (toch niet op de site). Ze hebben wel veel andere dingen van Lowepro, misschien willen ze bestellen voor je?
        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Working...
        X