Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cf

Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
    Probeer de Engelse online winkel blahdvd.com eens. De pond staat momenteel heel laag (1 pond is ongeveer 1 euro) en die winkel heeft zeer lage verzendingskosten (1 pond voor geheugenkaarten). Ze leveren ook vrij snel (ongeveer een week).
    Ik heb besteld , maar de verzendingskosten zijn niet £ 1 voor een kaartje maar £1.99 en voor het 2de 0.99. Ik heb er 4 besteld en de totale verzendingskost komt op £8.96 (postage+packaging)ofwel € 9.9 toch niet zo goedkoop hé..... Totaalbedrag valt nog wel mee....

Greetz RichKE
    Last edited by RichKE; 8 januari 2009, 19:16.
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
      Ik heb besteld , maar de verzendingskosten zijn niet £ 1 voor een kaartje maar £1.99 en voor het 2de 0.99. Ik heb er 4 besteld en de totaal verzendingskost komt op £8.96 (postage+packaging)ofwel € 9.9 toch niet zo goedkoop hé..... Totaalbedrag valt nog wel mee....

Greetz RichKE
      bij de verzending komt er per artikel 1 € surcharge bovenop maar dan nog is ie goedkoper als geheugenkaart...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Is da nie hetzelfde als base.com ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
          Is da nie hetzelfde als base.com ?
          Lijkt er zeer sterk op maar base is 4 pence duurder per CF
          Last edited by RichKE; 8 januari 2009, 19:15. Reden: taalfoutje
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

correcte en snelle service bij www.blahdvd.com! Vorige week donderdag besteld, direct betaald met VISA en gisteren in de bus in 3 aparte pakjes

8gig CF rijker en een USB-stickie van 8gig erbij
            Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Domien TOS Bekijk bericht
              ik heb een 8 gig sandisk type 4 gekocht via Ebay voor 21 euro (met opbieden).
              Kaartje is toegekomen met sandisk zakje, in ongeopende verpakking, cd'tje erbij, doosje.

ik was tevreden
              Zakje, verpakking, cd-rom, doosje ...en dan? Maakt allemaal geen verschil.
              Wie schuilgaat achter de fake-sandisk handel gaat ver, zeer ver in het imiteren.

Je moet maar eens googlen of hier op BD zoeken op 'fake sandisk'.
              Je zal wel zien wat ik bedoel.

Ik heb trouwens bij een collega-BD'er ooit twee 8GB extreme III kaartjes met alles er op en eraan als fake kunnen herkennen. Ook gekocht op ebay. Persoon heeft uiteindelijk zijn geld terug gekregen...
              Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yannicks Bekijk bericht
                Wie schuilgaat achter de fake-sandisk handel gaat ver, zeer ver in het imiteren.
                precies, je moet het zelfs niet eens zoeken, de snelheid van een type IV kaartje is vele malen sneller dan een type I kaartje wat in deze fakes zitten... Kijk maar eens hoeveel shots je achtereen kan doen met deze kaart... en met een andere...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yannicks Bekijk bericht

Je moet maar eens googlen of hier op BD zoeken op 'fake sandisk'.
                  Je zal wel zien wat ik bedoel.

Ik heb trouwens bij een collega-BD'er ooit twee 8GB extreme III kaartjes met alles er op en eraan als fake kunnen herkennen. Ook gekocht op ebay. Persoon heeft uiteindelijk zijn geld terug gekregen...
                  hoe heeft hij dat dan aangepakt voor zijn geld terug te krijgen?
                  klacht ingediend ofzo bij paypa of ebay?
                  Nikon D300 + MB-D10 ~ SB900 ~Tamron 17-50 F2:8 ~ AF-S Nikkor 18-200 1:3,5 - 5,6G VR ~ Sigma 70-200 F2.8 II
                  Lowepro Computrekker AW ~ Pro 65 AW

Comment

Als je die kaart kan registeren op de site, wil dat dan zeggen dat je geen fake hebt ?
                    Last edited by Psychodweep; 15 januari 2009, 15:40.

Comment

yep. Handelaren op ebay zijn heel gevoelig voor negatieve commentaren, vandaar.

Oorspronkelijk geplaatst door Domien TOS Bekijk bericht
                      hoe heeft hij dat dan aangepakt voor zijn geld terug te krijgen?
                      klacht ingediend ofzo bij paypa of ebay?
                      Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                        correcte en snelle service bij www.blahdvd.com! Vorige week donderdag besteld, direct betaald met VISA en gisteren in de bus in 3 aparte pakjes

8gig CF rijker en een USB-stickie van 8gig erbij
                        ze zijn me weer goed van dienst geweest zie : net een 8gb microSD kaartje besteld voor mijne foon

16,5 € inclusief verzending... bij geheugenkaart 34,95 € exclusief verzending...
                        Da's het dubbel
                        Nieuwe site

Comment

Hier trouwens ook al de 2 pakskes met CF-kaarten ontvangen van blahdvd wat een verademing, zoveel ruimte op het toestel

Comment

Heb net gezien dat de pond de laatste week weer serieus is gestegen (van 1,02 naar 1,11 euro) dus daar moet je wel rekening mee houden.

Intussen ben ik op een andere website gekomen die momenteel een paar heel goede deals heeft voor bepaalde (vooral grote) geheugenkaarten.
                            bv.
                            Kingston 133x 16 GB CF: 20 pond
                            Lexar Premium 16 GB CF: 21 pond

Ideal for digital cameras, we have a wide range of the best, fastest compact flash cards from Lexar, Transcend, Sandisk & Kingston

Ze rekenen geen verzendingskosten aan. Ik heb hier nog nooit iets bij besteld maar die 16 GB kaartjes zijn wel heel aanlokkelijk
                            Met Kerstmis een aantal van hun eigen merk mymemory gekocht (133X 16GB voor 18 GBP en 8GB 11 GBP dacht ik) + gratis verzending

Geen problemen, geen zorgen over fake, en ik vuur toch nooit meer schoten af dan in de buffer kunnen, dus snel genoeg voor mij

terzijde: lees eens na wat Canon zegt over de snelheidswinst van UDMA kaartjes tov niet-UDMA bij raw: 0%

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                              Met Kerstmis een aantal van hun eigen merk mymemory gekocht (133X 16GB voor 18 GBP en 8GB 11 GBP dacht ik) + gratis verzending
                              Heb je er lang op moeten wachten? Ik heb een aantal reviews gelezen waarover nogal geklaagd werd over lange levertijden. En met de zeer sterk veranderende pond zou dit wel eens behoorlijk nadelig kunnen zijn.

Hier een grafiekje met de koers van de pond van de afgelopen 30 dagen (wordt automatisch aangepast).
                              De koers van de pond gaat weer de goeie kant op (naar omlaag )

Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

Intussen ben ik op een andere website gekomen die momenteel een paar heel goede deals heeft voor bepaalde (vooral grote) geheugenkaarten.
                                bv.
                                Kingston 133x 16 GB CF: 20 pond
                                Lexar Premium 16 GB CF: 21 pond

Ideal for digital cameras, we have a wide range of the best, fastest compact flash cards from Lexar, Transcend, Sandisk & Kingston

Ze rekenen geen verzendingskosten aan. Ik heb hier nog nooit iets bij besteld maar die 16 GB kaartjes zijn wel heel aanlokkelijk
                                Zaterdag 24 januari een Lexar 16GB besteld voor 21 pond, vandaag 30 januari ontvangen.
                                Correcte levering onder gewone enveloppe via Jersey (!).
                                Inderdaad geen verzendkosten betaald.
                                Kaartje getest en goed bevonden. Prestaties vergelijkbaar met een Sandisk II.
                                Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding in ieder geval.
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                                X