Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grip voor sony a300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• grip voor sony a300

hallo. ik heb een tijdje geleden de sony a300 gekocht

maar voor ik de camera ging kopen heb ik de a350 in mijn handen gehad en die had een grip.

nu is mijn vraag: zijn er mensen die zo'n grip onder de camera hebben en bevalt het goed ??

want wil er zelf namelijk ook 1 gaan kopen maar twijfel nog een beetje

Re: grip voor sony a300

Hier een grip, maar vind het alleen handig omdat er 2 batterijen inzitten. De knopjes staan niet echt handig bij portretstand en op statief ligt het zwaartepunt hoger waardoor de camera gemakkelijk trilt als de focusmotor stopt (ik moet dan toch altijd een ogenblik wachten vooraleer het beeld weer stabiel is). Aan het gebruikte statief ligt het in ieder geval niet.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

Comment

dus ik kan beter mijn geld uitgeven voor een nieuwe lens ( wat ik ook nog van plan ben namelijk ) ?

Comment

Heb zelf een grip onder weliswaar mijn a 200, hij bevalt prima, 2 accuutjes , en hij ligt voor mij ineens pretiger in de hand, het is wel wennen als je hem verticaal vasthoudt, maar het went.. ben er erg tevreden over. Maar een nieuw lensje is natuurlijk ook niet mis

Comment

Voor degene die een grip willen aanschaffen, op dit levert www.digital-4-u.co.uk op dit moment de Sony VG-B30AM Vertical Grip inclusief verzendkosten voor zo'n Eur 138,= bij je thuis.

Comment

Working...
          X