Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Flipside 400AW

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lowepro Flipside 400AW

en hoe flipt ie als er een statief aanhangt?
    Bestaat dan niet het gevaar dat het statief loskomt?

Mvg
    FW.
    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Ik ben nieuwsgierig naar wat er in het voorste vak kan. Past er minstens een regenvest in?

tnx,
      Tim

Comment

2 ook

kheb er 2 zakke chocotofs in gekrege na familiefeest van 1kg :d

Comment

Ben aan het nadenken om deze ook te kopen (zie mijn thread http://forum.belgiumdigital.com/f36/...ef-245111.html), en heb gemaild naar Art&Craft om prijs te weten.
          Is er toevallig iemand die nog een plaats weet in West-Vlaanderen (eventueel ook regio Gent) waar deze verkocht wordt (+ prijs indien mogelijk). Konijnenberg is wat te ver voor mij (300km heen en terug :s)
          Nikon D90 + 18-105 + 50mm 1.8 + 35mm 1.8 + Metz mecablitz 50 AF-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
            en hoe flipt ie als er een statief aanhangt?
            Bestaat dan niet het gevaar dat het statief loskomt?

Mvg
            FW.
            ik heb mijn statief er eens aangebonden en wat rond gelopen. als je een statief hebt dat toe 60cm hoog is en ook wat weegt gevaarlijk kan zijn. Ik ben hem niet kwijt geraakt dat niet maar als ik hem vastmaak is het zwaartepunt van mijn statief te hoog ( statiefhoofd weegt precies een beetje veel) en trekt dat heel de boel naar achter, en met de combinatie dat die heen en weer schommelt tegen uw rugzak word ik nerveus van . ik heb daarom mijn statief horizontaal vanboven vastgebonden opletten in deurgaten geblazen

een minpuntje is wel dat je de raincover er niet helemaal kan afhalen om bijvoobeeld eens te kuisen als er veel modder aan hangt

voor de rest is dit een zeer leuke rugzak waar heel veel inkan

@dummy

ik heb de mijne besteld bij studio 73 en laten thuisleveren met een courier. Omwille dat met een rugzak niet veel kan in 2 breken het is 7,5€ om deze thuis te laten leveren

Comment

Heel erg bedankt voor de test met het statief .
              "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

bij mijn statief ( gewone lichte bilora standaard ) geen problemen eigenlijk met achteraan vastbinden

Comment

Na jullie positieve bevindingen had ik er een besteld bij Konijnenberg en deze middag opgehaald. Moet zeggen ziet er goed uit, vele indelingen en ruimte, wat het draagcomfort betekend weet ik nog niet maar 't zien er goede en brede riemen uit.
                  Wanneer ik mijn toestel met grip bovenaan in het midden plaats, vind het toestel aan één zijde geen steun. Wat me vervolgens een beetje tegenvalt is de onderverdeling met de schotjes, die lijken mij vrij zwak. Alleszins veel zwakker dan de Tenba die ik nu heb. Er mee leren leven zekers
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Working...
                  X