Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parapluhoudertjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Parapluhoudertjes

Iemand een tip voor goedkope parapluhouders die een beetje stevig zijn? Vind er veel op ebay maar altijd een beetje schrik dat dit slechte plastiek is en als je deze een beetje te fel vastdraait de helft in uw handen hebt. En wil liefs geen flits de grond op zien donderen.
    Tips over iets betere lichte statieven die nog betaalbaar zijn mogen ook.
    Groeten

Re: Parapluhoudertjes

Mag ik even over je schouder meegluren? Ben ook op zoek naar zo iets...
    Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Hello,

ik heb deze statieven gekocht, voor mijn 580EXII met plu ideaal : LS10 Statief, wel niet in de wind gebruiken, maar dat hebben alle lichtere statieven, zakje zand doet wonderen.

De plu-houder zijn bij mij deze geworden : Shoe Mount, niet de goedkoopste, maar wel stevig en dat is ook belangrijk, statief en swivel kosten bij elkaar een kleine 50 Euro (zonder plu en remote control natuurlijk)

Ik gebruik trouwens de Skyports en PhotoFlex adjustable paraplu's, die laatste kan je ook in een vierkant aanpassen ipv een achthoek, heel mooi om eens een andere reflectie te krijgen.

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ben niet zo content van de pvc-ebay parapluhouders.
        De photoflex is erg goed.
        Heb nu een Lumopro in bestelling.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Hello,

ik heb deze statieven gekocht, voor mijn 580EXII met plu ideaal : LS10 Statief, wel niet in de wind gebruiken, maar dat hebben alle lichtere statieven, zakje zand doet wonderen.

De plu-houder zijn bij mij deze geworden : Shoe Mount, niet de goedkoopste, maar wel stevig en dat is ook belangrijk, statief en swivel kosten bij elkaar een kleine 50 Euro (zonder plu en remote control natuurlijk)

Ik gebruik trouwens de Skyports en PhotoFlex adjustable paraplu's, die laatste kan je ook in een vierkant aanpassen ipv een achthoek, heel mooi om eens een andere reflectie te krijgen.

Mark
          Heb onlangs juist dezelfde combinatie statief/houder aangekocht en ben er zeer tevreden over

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
          https://1x.com/wimmeeus/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk bericht
            Heb onlangs juist dezelfde combinatie statief/houder aangekocht en ben er zeer tevreden over
            Is die statief echt licht van gewicht? Ik twijfel nu tussen die voorgestelde statief
            en dit hier.

En waarom een dure houder kopen? Is die van Ebay echt zo slecht?

Comment

Merci voor de goede reacties.
              Dan maar eens bij studio73 op bezoek gaan.
              Denk 2 setjes te halen. Heb mij triggers besteld via ebay. Dit was 50 euro met 4 recievers met verzending in. Weet wel nog niet of het iets goed gaat zijn maar zal wel zien. Anders krijgt mijn broer een leuk kerstcadeau.

Iemand ervaring met het gebruiken van externe flitsers door softboxen? Denk aan een sb-800 ofzo.

Comment

strobist.blogspot.com...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                  Is die statief echt licht van gewicht? Ik twijfel nu tussen die voorgestelde statief
                  en dit hier.

En waarom een dure houder kopen? Is die van Ebay echt zo slecht?
                  Ik heb zelf ook vier van deze LS10 statieven, ze wegen net iets meer dan een kilo, da's niets vergeleken bij sommige andere (lees vooral duurdere ) statieven.
                  Die FE die je aangeeft zou wel geveerd zijn, maar of je dat nodig hebt met een 580EX of dergelijke erop ? Ben ik niet zo zeker van, als je twee FE's koopt kan je wel al drie LS10's kopen hé.

Johan
                  Disegno-S
                  Specialized in Automotive photography ...

Comment

Working...
                  X