Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB-800 op=op

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SB-800 op=op

Goede avond allemaal,

Ik denk dat ik ergens iets gemist heb,maar ik was van plan een Nikon SB-800 aan te schaffen
    Een beetje op het net rondgezocht maar er zijn al veel winkels waar ze niet meer in de lijst staan,en op konijn z'n site staat op=op

Dus mijn vraag, gaat deze Flits het assortiment van Nikon verlaten met de komst van de SB900

Groetjes Freke
    Last edited by freke; 17 november 2008, 02:10.
    Nikon D7000 - nikon 18-200mm VR I - Nikon Micro 105mm VRII -Nikon 50mmG f1.8 - Nikon 70-200mm f4 - SB800

Re: SB-800 op=op

Waarschijnlijk wel
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freke Bekijk bericht
      Goede avond allemaal,

Ik denk dat ik ergens iets gemist heb,maar ik was van plan een Nikon SB-800 aan te schaffen
      Een beetje op het net rondgezocht maar er zijn al veel winkels waar ze niet meer in de lijst staan,en op konijn z'n site staat op=op

Dus mijn vraag, gaat deze Flits het assortiment van Nikon verlaten met de komst van de SB900

Groetjes Freke
      Zal wel hé, aan alles komt een einde, en ik denk dat de SB800 de flits is die zowat het langst de topflits van Nikon was, vorige TTL flitsen zoals de SB24-SB25-SB26-SB27- SB28 en SB80 waren allemaal veel sneller terug van de markt.

Comment

De SB-800 is officieel uit productie.

Thom Hogan weet ons zelfs te vertellen dat dit de laatste flits is die compatibel is met TTL van filmcamera's en D-TTL van de D100 en fuji S3PRO. De SB-900 heeft die oudere technologie niet meer ingebouwd

Comment

Oké nu weet ik al iets meer zal dan toch de sb900 worden

Bedankt groetjes Freke
          Nikon D7000 - nikon 18-200mm VR I - Nikon Micro 105mm VRII -Nikon 50mmG f1.8 - Nikon 70-200mm f4 - SB800

Comment

Working...
          X