Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gadget infinity Thyristor twin flash

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gadget infinity Thyristor twin flash

Heeft iemand ervaring met deze flitser? Blijkbaar is er wel wat tevredenheid over de flashtrigger van cactus. Is het een idee om het setje wat ze aanbieden met twee flashes en het trigger systeem aan te schaffen?
    http://www.gadgetinfinity.com/produc...cat=256&page=1

Mijn enige ambitie hiermee is om thuis, tijdens een feestje of zo, betere foto's te kunnen maken dan gewoon met de flitser van de camera: twee flitsers ergens op de kast en verder onbezorgd klikken, lijkt mij wel wat.
    Fuuu…tsjie
    www.wouldbephotography.be

Re: Gadget infinity Thyristor twin flash

Hello wouldbe,

Ik heb zonet dezelfde Flash kit tegengekomen op het internet. Heb je hem zelf gekocht? Indien ja wat is je ervaring ermee?

Comment

Re: Gadget infinity Thyristor twin flash

Ik heb dit inderdaad enkele maanden geleden aangekocht, één Vivitar flash en het draadloze systeempje met een zendertje voor op de flitsschoen en een ontvanger. Ik heb het al meerdere malen gebruikt en het werkt prima. Bij een feestje zet ik de flash ergens op een hoge kast of zo, gericht naar het plafond en dan kan je zowat overal foto's maken met voldoende licht. De Vivitar geeft stevig wat licht maar je kan manueel de lichtsterkte regelen. Na enkele tests heb je wel het goeie vermogen te pakken.
      Voorlopig heb ik nog niet getest hoever het bereik is, zoals bij invulflitsen buiten.
      Op het web en ook op dit forum zijn zelf uit te voeren modificaties te vinden, om het bereik te verhogen met een antennetje of om gewone batterijtjes te kunnen gebruiken. Het ronde pilletje dat in de ontvanger zit is niet goedkoop en wanneer je het schakelaartje vergeet uit te zetten, zoals ik reeds heb voorgehad, loopt het helemaal leeg. Nu neem ik het er telkens uit wanneer ik het setje opberg.
      Ik ben er dus zeer tevreden mee en wanneer je een fototoestel hebt zonder TTL, ben je op deze wijze voor weinig geld gesteld.
      Fuuu…tsjie
      www.wouldbephotography.be

Comment

Working...
      X