Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies ;verschil van studioverlichting.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Advies ;verschil van studioverlichting.

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    En nog eentje voor Traveltoy: mijne SB800 blijft toch maar een klein lichtje tegen mijn Metz 60CT4 hoor( qwa lichtopbrengst, herlaadsnelheid en aantal flitsen)
    Akkoord ... ik had iets specifieker moeten zijn en niet alle Metz flashes over één kam moeten scheren. Ik wilde alleen maar ff aangeven dat er ook goedkopere strobist-oplossingen zijn dan de dure top-flitsen van bijvoorbeeld Nikon en Canon ;-)

Maar zoals gezegd ... zowel studio als reportage flitsen hebben voor en nadelen ... afhankelijk van het doel waarvoor men ze wil gebruiken. Ik gebruik ook beiden (vaak zelfs samen) en daarom heb ik het idee hier ook geopperd.

Greetz,
    TravelToy
    www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Re: Advies ;verschil van studioverlichting.

Oorspronkelijk geplaatst door Valentino Bekijk bericht
      hoi,

Ben de draad echt elke dag aan het volgen.
      Intersant wat jullie me voorstellen

Die strobisten , daar moet ik me meer in verdiepen.

( heb dat een tijdje gedaan, zo half . maar ondanks dat mijn sb800 meeflistste , was het model soms wel ,soms niet belicht ) .

hoedanook , het wordt wikken en wegen en haast is er( nog )niet .

bedankt .
      Als je die SB-800 al hebt ... dan zou ik eerst daarmee zoveel mogelijk spelen. zo krijg je een beter zicht op wat je echt nodig hebt ... zowel in termen van vermogen, draagbaarheid, prijs, accessoires, etc ... EN je geeft jezelf wat meer tijd om je spaarvarken vet te mesten

Greetz,
      TravelToy
      www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Working...
      X