Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

grip alpha

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • grip alpha

    moi ik ben op zoek naar een grip voor mijn 2oo en zag deze is dit wat?
    [COLOR="Navy"]carpe diem/COLOR]

  • #2
    Re: grip alpha

    Ik zelf ben ook nog op zoek naar een grip voor mijn a200, en deze heb ik nog nooit gezien.. Is niet origineel, maar w.s. wat goedkoper dan de ori. sony..Ze zijn van sony best duur, maar persoonlijk wacht ik liever totdat ze wat in prijs dalen, ipv een imitatie oid te kopen.... mss is het wat, maar ik waag me er niet aan...goedkoop is vaak duurkoop.....

    Comment


    • #3
      Re: grip alpha

      Lees dit topic maar eens door voor je belsist een thirth-party grip op je camera te schroeven
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: grip alpha

        kijk daar heb ik wat aan daarom wilde ik eerst effe info. i.p.v. direkt kopen dus maar wachten op sony grip
        [COLOR="Navy"]carpe diem/COLOR]

        Comment


        • #5
          Re: grip alpha

          Oorspronkelijk geplaatst door marcoastra Bekijk bericht
          kijk daar heb ik wat aan daarom wilde ik eerst effe info. i.p.v. direkt kopen dus maar wachten op sony grip
          Toen ik nog mijn Sony A100 had heb ik daar een thirth party vertical grip opgehad een Dicain VG-1 en deze werkte perfect.
          Ik zou zo weer 1 kopen en gebruiken op een Sony. Nu ik met Nikon speel zou ik twijfelen die schijnen wat meer last te hebben
          van imitatie spul alhoewel ik op dpreview toch wel lees dat de phottix grip voor de D300 het goed doet.

          Comment


          • #6
            Re: grip alpha

            De link in mijn reactie betrof een Nikon D300 en een Phottix grip
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: grip alpha

              Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
              De link in mijn reactie betrof een Nikon D300 en een Phottix grip
              ja daar heb je een punt maar zolang ik geen zekerheid heb en ik de grip in usa moet bestellen vind ik het risico te groot (hij is volgens mij niet in nl leverbaar)
              [COLOR="Navy"]carpe diem/COLOR]

              Comment

              Working...
              X